Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Öööööh!!! Kan Rolex göra en dykare i stål och guld med blå vridring kan vi också göra det!!!Nej nu jävlar har Omega gått och blitt galna
Tycker Omega Pie-Pan Globemaster ser riktigt bra ut. Likaså gillar jag flera av Rolex nya modeller. Det som inte känns bra, rent allmänt, är att vi inte ser någon "downsizing".
Är denna ny eller har jag missat den totalt?
![]()
Kikade runt på hashtags bara å hittade dessaDe är väl inte med på omegas hemsida? De andra nyheterna är ju där men dessa har jag inte sett.
Hehe den ena en sub på steroider den andra en yachttmaster II på amfetamin!Öööööh!!! Kan Rolex göra en dykare i stål och guld med blå vridring kan vi också göra det!!!
Sen tog kokainet slut på omegas design avdelning.
Näe va faan!! Jag brukar alltid försvara Omega så tandköttet blöder nör ni gnäller på alla modeller.. Men den Ploppen är faan inte OK!!!Är denna ny eller har jag missat den totalt?
![]()
Näe va faan!! Jag brukar alltid försvara Omega så tandköttet blöder nör ni gnäller på alla modeller.. Men den Ploppen är faan inte OK!!!
Globemastern var ju snygg, och 39 millimeter tilltalar mig. Däremot är jag ju en stor förespråkare av länk
Hoppas du har rätt!! Hörde rykten igår om en guldplopp..Jag tror inte dessa är på riktigt. hittepå.
Halva guldreserven i den grisen..Hoppas du har rätt!! Hörde rykten igår om en guldplopp..
Dra räva i mös va snygg!Globemaster med länk
Globemaster var löjligt lik Rolex Cellini. Kul att de väljer en räfflad glasring, undra var de fick inspirationen![]()
Äntligen!Kommer inte kommentera fler nyheter fån dem nu.
Enligt omega själva från en gammal constellation.
![]()
Inget nytt från IWC?
Aha, ja så är det kanske?IWC släpper sina nyheter på SIHH mässan som var för några månader sedan.
Tror inte att de är på Basel också?
Omega har blivit ett pajasmärke. Kommer inte kommentera fler nyheter fån dem nu.
Försöker driva swatch group till vansinne kam man ju hoppas på.Jag känner exakt samma sak.
Vad håller dom på med?...