Snyggt, men skulle vilja se en bild mer från sidan så man får mer känsla av gummitProvar gummi på klockan istället för läder
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, men skulle vilja se en bild mer från sidan så man får mer känsla av gummitProvar gummi på klockan istället för läder
![]()
Jag har alltid kört på tillhörande läder som är i samma färg som urtavlan!Snyggt!
Vet du om de finns natoband i 24 mm? Kanske skulle vara snyggt med ett nato i samma färg som urtavlan?
Jag tänkte ett NATO band.kanske blir för "stridspittit" men jag tror de skulle vara coolt.Jag har alltid kört på tillhörande läder som är i samma färg som urtavlan!![]()
SpännandeRockar BR 03-93 GMT idag i väntan på.
To be continued
![]()
Det är planen, måste "bara" hinna hämta ut paketet.Spännande
Kommer fortsättningen idag?
Den där är häftig! Bärs den stort?Och där var paketet uthämtat. Inte första gången denna är med i tråden, men första för mig iaf. Kanske tråkigt om någon hoppades på en i brons eller annat B&R godis. Men jag tyckte jag behövde en stenhård dykare till sommaren
![]()
![]()
![]()
Den bärs inte liten om man säger såDen där är häftig! Bärs den stort?![]()
Och där var paketet uthämtat. Inte första gången denna är med i tråden, men första för mig iaf. Kanske tråkigt om någon hoppades på en i brons eller annat B&R godis. Men jag tyckte jag behövde en stenhård dykare till sommaren
![]()
![]()
![]()
Hoppsan, så går det när man inte läser forumreglerna. Mitt inlägg blev tydligen borttaget. Stämmer det att man måste göra 50 inlägg innan man får lägga upp en klocka i köp/sälj tråden?
Det finns en officiell tråd för Bell & Ross där bl.a. @Mr.Johansson har postat bilder på sin.
https://klocksnack.se/threads/officiella-bell-ross-tråden.91654/page-14