Där ser man!Det är väll så på de äldre?
![]()
Hade gärna haft det på min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där ser man!Det är väll så på de äldre?
![]()
Den blåa, den som är äldre än de övriga två har lite av en annan form på boetten med!Där ser man!
![]()
Vad är det som skiljer? Är alla tre dina?Den blåa, den som är äldre än de övriga två har lite av en annan form på boetten med!![]()
Egentligen bara fasningen på baklocket. Den svarta var min fars men är nu såld, de övriga två är mina.Vad är det som skiljer? Är alla tre dina?![]()
Skruvar på tavlan alltså? Har inte sett det tidigare.
Gillar tydliga klockor
![]()
Nightlum
Det är väll så på de äldre?
![]()
Där ser man!
![]()
Jag är benägen att hålla med efter dom bilderna! Skulle vara kul att klämma på den live, nån som har koll på om Francks ur har den inne?Faan, börjar ändra uppfattning om BR05, efter att ha dömt ut den totalt så känner jag att den är nog ganska schysst ändå....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är benägen att hålla med efter dom bilderna! Skulle vara kul att klämma på den live, nån som har koll på om Francks ur har den inne?
Blå tavla såg ju trevligt ut, har du klämt på den?
Den gör sig uppenbarligen sjukt bra på bild. Jag har inte klämt på den, bara sett den på nära håll och blev inte alls imponerad. Tvärtom.Faan, börjar ändra uppfattning om BR05, efter att ha dömt ut den totalt så känner jag att den är nog ganska schysst ändå....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Själv snöat in totalt på BR05 med blå tavla. Jag har ju behörigt avstånd till återförsäljare, så det blir nog att åka och klämma på en för att se om romansen överlever i verkligheten också...
Tji fick jag. Lade ner B&R vid årsskiftet...
August Pettetsson & Son i Gislaved.
Sjukt sugen men tror att den kommer vara några mm för stor i verkligheten, men får gå förbi AD snart och ta reda på detSjälv snöat in totalt på BR05 med blå tavla. Jag har ju behörigt avstånd till återförsäljare, så det blir nog att åka och klämma på en för att se om romansen överlever i verkligheten också...
Tack.August Pettetsson & Son i Gislaved.
Den är lockande jag håller med!ja, jag har testat den och gillade den inte alls men ska ge den en andra chans...
Den är lockande jag håller med!
Vet du om Franks har fått in den?
Måste testasyes dom har den
Den där är ju bra cool! Vad är det för ref?Nästan matchande tröja och index
![]()
TackDen där är ju bra cool! Vad är det för ref?![]()