Bättre..Jag som trodde toapappersskämt var tidlösa!
Får väl variera lite
Ok, nu får det räcka för idag, over and out
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bättre..Jag som trodde toapappersskämt var tidlösa!
Får väl variera lite
Ok, nu får det räcka för idag, over and out
Svårt att säga, kanske har angripet en större riskgrupp i norge än i sverige. T.ex, i italien var deras "första" coronasmittade person inne på sjukhus och vände ett par gånger innan han diagnostiserades, och smittade flertalet andra patienter.
Kan också vara så att fallen i sverige inte utvecklats till att bli allvarliga ännu, det återstår att ser. Siffrorna uppdateras ganska sällan mig veterligen, så vi vet väl någon gång under morgondagen hur det ser ut nu.
Sjukt är vad det är.Var på Ica och blev skrämd, börjar hamstra.
Men varför köper INGEN Uncle Bens?! Två andra bilder från nätet visar samma grejVar på Ica och blev skrämd, börjar hamstra.
Bra tips är att gå och handla så fort de öppnar, snart ger de bara 1 paket toa papper per köp!
Jag minns en extremt varm sommar för typ mer än 10 år sedan, alla fläktar var slutsålda hemma i Sverige så jag köpte en och tog med till mammaBra tips är att gå och handla så fort de öppnar, snart ger de bara 1 paket toa papper per köp!
Högst mängd arsenik i den va? Eller hur var det?
Men varför köper INGEN Uncle Bens?! Två andra bilder från nätet visar samma grej
Men sluta
Ändå verkar det för många vara så ofantligt svårt att lita på att våra bäst utbildade epidemiologer faktiskt vet vad de pratar om......Epdemier följer till skillnad från börskurser biologiska och matematiska principer. Vill man fördjupa sig i det finns det 1000-tals vetenskapliga artiklar, området är rätt utforskat. Att det sedan är svårt att förutsäga exakt utveckling vid ett nyintroducerat virus betyder inte att grundläggande principer för smittspridning sätts ur spel...
Jag är mest intresserad av vad Arga Snickaren anser...
Jag sörjer mest all mat som kommer gå till spillo när folk inser att de inte vill baka en jävla massa bröd och äta bönor i tomatsås i kubik med pulvermos.Bra tips är att gå och handla så fort de öppnar, snart ger de bara 1 paket toa papper per köp!
Framförallt äldre, ensamma människor som kanske inte kan ta sig till affären hur ofta som helst.Jag sörjer mest all mat som kommer gå till spillo när folk inser att de inte vill baka en jävla massa bröd och äta bönor i tomatsås i kubik med pulvermos.
Det mesta kommer ju fyllas på under nästa vecka, oroa dig inte. Ät hämtmat under tiden.
https://www.svd.se/fler-atgarder-kravs-for-att-bromsa-smittspridningÄndå verkar det för många vara så ofantligt svårt att lita på att våra bäst utbildade epidemiologer faktiskt vet vad de pratar om...
Hade de där haft något vettigt på riktigt att säga hade de varit tillfrågade
När skiten träffar fläkten är det hantverkarna som har lösningen.Skräddaren säger iaf nej!
Ja. Fy för att komma till tomma hyllor när man släpat sig till butiken för veckohandling när man varken har bil eller ungdom. Jag hoppas folk har bunkrat klart nu.Framförallt äldre, ensamma människor som kanske inte kan ta sig till affären hur ofta som helst.
Texten är dessutom så dåligt skriven att jag får lite ont i ögonen.Hade de där haft något vettigt på riktigt att säga hade de varit tillfrågade
Det handlar inte om huruvida de är duktiga och välutbildade epidemiologer med en stor kunskapsmassa, det är ju självklart att de är det. Vad det handlar om är att utveckling av sådana här händelser är väldigt svåra att nulägesbedömma samt att prognosticera även för expertisen.Ändå verkar det för många vara så ofantligt svårt att lita på att våra bäst utbildade epidemiologer faktiskt vet vad de pratar om...
Hoppas att du har rätt men med den här spridnings hastighet som det jäkla viruset har vet ingen hur det kan sluta...Jag sörjer mest all mat som kommer gå till spillo när folk inser att de inte vill baka en jävla massa bröd och äta bönor i tomatsås i kubik med pulvermos.
Det mesta kommer ju fyllas på under nästa vecka, oroa dig inte. Ät hämtmat under tiden.
Klassisk preppermat. 10-12 knivar, 40 burkar surströmming och 4 balar toapapper så klarar man sig mot allt.
Ifall ni preppers saknar några konserver så har COOP rea på surströmming
inklusive plundrare.Klassisk preppermat. 10-12 knivar, 40 burkar surströmming och 4 balar toapapper så klarar man sig mot allt.