”Italien tog många bra beslut tidigt”
Enligt alla andra var det väl typ det dom inte gjorde utan kindpussades rätt länge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Italien tog många bra beslut tidigt”
Jag tror många känner sig mer krassliga än vanligt just nu, och då inte på grund av corona utan all stress och oro som drar ned immunförsvaret. Det går knappt att komma undan.Känns som att det kom ett bra paket för näringslivet nu, känns skönt.
Håller mig hemma nu, åkt på en jäkla feber/trötthet. Inga andra symtom än huvudvärk ibland, men det är ju inget konstigt i samband med feber. Är det här corona så är det totalt odramatiskt för min del, och jag får äta glass till frukost
Det är lustigt hur ingen man pratar med bunkrar toapapper, men ändå bunkras det..Hört på lokala matbutiken:
"Vi får in toalettpapper precis som vanligt varje morgon, men folk står i kö och köper slut allt direkt"
Jag har fan gått igenom twittertrådar och allt möjligt, men det enda jag sett är en vän som sa att han "drogs med lite" och köpte extra av allt.Det är lustigt hur ingen man pratar med bunkrar toapapper, men ändå bunkras det..
Jag försöker hålla huvudet kallt men jag är ju inte mer än människa. Är också förkyld som man ofta är vid denna tid på året och därtill hemma med barn som hostar. Förskolan hade stor brist på pedagoger idag - de har ju också barn och är människor så med nolltolerans mot förkylningssymptom blir det mycket frånvaro överallt.Jag tror många känner sig mer krassliga än vanligt just nu, och då inte på grund av corona utan all stress och oro som drar ned immunförsvaret. Det går knappt att komma undan.
vad jag hör är att några FÅ har ett VÄLDIGT stort lager av toalettpapper....Det är lustigt hur ingen man pratar med bunkrar toapapper, men ändå bunkras det..
Jag kan erkänna att jag köpte en bal med toapapper och det hade jag kanske inte gjort annars. Men det var före den värsta paniken och jag köpte bara en och har inte handlat något mer toapapper sen dess.Jag har fan gått igenom twittertrådar och allt möjligt, men det enda jag sett är en vän som sa att han "drogs med lite" och köpte extra av allt.
Jag har hört att det är högt näringsvärde i toapapper. En tvåbarnsfamilj kan leva en hel vecka på ett 6-pack.vad jag hör är att några FÅ har ett VÄLDIGT stort lager av toalettpapper....
Lite som med mig jag brukar passa på att handla när det är bra pris på toa&hushållspapper, handtvål, deo, och schampo blir just inte gammalt och går åt.Jag handlar toapapper ca 2ggr per år. Min bunkring har inget med virus eller domedag att göra, utan bara att det är mer praktiskt att handla det vid ett fåtal tillfällen då det är skrymmande.
Lite som med mig jag brukar passa på att handla när det är bra pris på toa&hushållspapper, handtvål, deo, och schampo blir just inte gammalt och går åt.
Deo är min sån grej, köper när det är bra multipriser. Kollade just, har 12 roll ons i lådan i badrummet, så klarar även en långvarig feberattack
Lite som med mig jag brukar passa på att handla när det är bra pris på toa&hushållspapper, handtvål, deo, och schampo blir just inte gammalt och går åt.
Ytterligare tre person har tragiskt gott bort nu, trots att vi enbart hade två i kritiskt tillstånd. Svårt att avgöra hur korrekta siffrorna som rapporteras faktiskt är.@Lindrian om du kikar i tabellen i inlägget från @DonDraper jag var snäll nog att citera, och kikar på allvarliga fall.. Är det då mest sannolikt att Norge har mycket fler allvarligare fall på liknande antal fall (kom dock ihåg att ta hänsyn till lillebrors lägre folkmängd) eller kan det vara så att det finns mörkertal där också, och därmed betydligt fler fall i samhället där?
Ytterligare tre person har tragiskt gott bort nu, trots att vi enbart hade två i kritiskt tillstånd. Svårt att avgöra hur korrekta siffrorna som rapporteras faktiskt är.
Inte om du samtidigt använder lite yes.Obegripligt att det ännu inte har diskuterats. Tror ni Covid-19 överlever ett dopp i ultraljudstvätten?
Nu i Corona tider är kvantiteten 2 pallar per gång?Jag handlar toapapper ca 2ggr per år. Min bunkring har inget med virus eller domedag att göra, utan bara att det är mer praktiskt att handla det vid ett fåtal tillfällen då det är skrymmande.
Britterna har likande strategi som Sverige.
I motsats till folkhälsomyndigheten kommunicerar de det på ett fantastiskt bra, betryggande och informativt sätt.
Missa inte experternas svar under frågestunden. Jag tror denna är givande att se både för de som tycker det görs för lite och de som tycker att det "bara är en förkylning".