Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns även på natoband.nu, köpte mitt där: http://www.natoband.nu/watch-extras/bergeron-steelFör den intresserade finns Bergeon 6767F att köpa från svenska Stylechrono.
Det krävs inte alls. Bara bra teknik och vana krävs. Men gå på 6111, stabilare.Fråga angående 6767 F.
Hur bra funkar den till länkar på tex min Tudor Black bay? Den kräver ju i princip att båda ändarna trycks ned samtidigt. Funkar bra ändå?
Kostar väl ca £8-9 på cousines... och lite frakt på detBeställde hem en 6767-F från https://stylechrono.se/butik/bergeon-6767-f/
324kr inkl frakt...
Nu ska det beställas en ultraljudstvätt.
Lite mer tror jag dom kostar . Dessutom har väl @hook ett gäng såna till salu på forumet?
Nu var det ett tag sedan jag beställde därifrån men några Natoremmar, en eller två små mejslar och ett bandstiftsverkyg har jag för mig att frakten då låg på ca 100kr.Vad blir frakt med 'små' order från cousins? Jag har bara beställt större paket och då blir det inte särskilt billigt (ca 60e var det sist t.ex.). Har du bestält enstaka grejor @Compiss? Bra att veta för framtida beställningar.
Lite mer tror jag dom kostar . Dessutom har väl @hook ett gäng såna till salu på forumet?
Den smala är bättre tycker jag. Fast håller lite sämre kanske. Dvs man får byta spateln lite oftare. Eller fila till den.Jag har 6767-S, spateln är smalare på F.
Den smala är bättre tycker jag. Fast håller lite sämre kanske. Dvs man får byta spateln lite oftare. Eller fila till den.
Samma upplevelse, inget som gav mersmak på märket.Har en bergeon 6767. Tycker dock att gaffeln knappt vill stanna kvar den gängar ju bara ur på en gång. Känns inte alls som någon vidare kvalité. Någon annan som är med om liknande? Eller kör ni bara på med loctite?