• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Besök hos SEIKO 2017

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
OT men ändå inte eftersom det handlar om @yonsson - är du inte lite lik Kiefer Sutherland?

kiefer sutherland.jpg
Jovisst, men Young Guns Kiefer.
Mycket bra reportage. All heder åt dig som lägger ner så mycket tid och energi åt oss på KS. Tack!
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Tackar Yonsson - grymt reportage! Är så sugen på att åka till Japan. Är även sugen på en SBGX117. Och en Tonfisk. Du har inte gjort det lätt för mig! :p
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Så. Sbgh255 eller 257 vilken är snyggast?
Smaksak. Jag har aldrig varit så intresserad av blåa tavlor men blått känns ju poppis. LE är ju alltid kul dessutom.
Fantastiskt kul läsning och jättetack för att du delar med av din resa. Reportaget har nog lagt mina Rolexdrömmar på is, nu ska jag ha GS. Än en gång tack för ett superreportage.
Brölex är för amatörer. ;)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Tack för rapporten, vilken resa! Grymt bildmaterial också, gillar det oblyga fotandet av folks handleder. Och jag måste nog också ta mig i kragen, sälja av lite bråte och köpa mig en bättre seiko:)
 
Topp