Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför skärpte man sig inte i skolan....
Undrar som ovan, vad innesitter du för jobb? Eller möjligtvis bra arv kanske? Rejäla dinkor!!!
Vad baserar du det på?Inte ens hans egna klockor?
Hört här på forumet..Vad baserar du det på?
Undrar som ovan, vad innesitter du för jobb? Eller möjligtvis bra arv kanske? Rejäla dinkor!!!
Vad fan menar du?Vad är det för jävla fråga
Och "arvpåståendet" var ett skämt, som jag hoppas dom flesta förstod....Vad är det för jävla fråga
Ironi och dåliga skämt funkar dåligt över internet...Och "arvpåståendet" var ett skämt, som jag hoppas dom flesta förstod....
Ironi och dåliga skämt funkar dåligt över internet...
Och gällande din andra fråga, så nej. Det är väl inte direct ovanligt, men om du har läst i tråden så är det sju andra som har ställt samma fråga. Utan att få svar.
Det var ju det jag sa.Han har inte loggat in på två år...
Faaak yeahh!!!!Fick efter en del tjat ett nytt bankfack modell större där jag kommer att kunna förvara samtliga klockor och div värdesaker idag istället för dom facken jag har idag.
Ett par av juvelerna fick flytta dit med en gång :mrgreen:
Hmm jag tycker att hans guld sub är väldigt lik min
Jämför bilderna:
Min 1680/8:
SKUMT!!