Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag får det till att 225/60 har 4,5% mer gummi mellan fälg och asfalt (135 mm jämfört med 129 mm). Det kan nog märkas, i och med att det tunnare däcket behöver vara styvare. Även skillnaden i bredd kan nog ge en viss skillnad i buller.1.4% höjdskillnad mellan de två alternativen.
Om det överhuvudtaget skulle ge något annat än placebo effekt skulle jag bli förvånad.
Ta det billigaste av dom.
Hade en s60 2,5t awd för 12-13 år sen, drog endel bensin. Rensade awd på den också Det kostade 32000kr att åtgärda, styrväxel fick bytas vid hyfsat låga mil annars var jag nöjd med den, sköna stolarXC70 med 2.5T-motorn, runt 2007.
Bra tillförlitlighet? Har hört att dessa ska vara nästintill skottsäkra.
Jag skulle nog inte vilja säga att de är såpass skottsäkra som exempelvis Toyota, något högre risk för fel på dem, men med det sagt så är de väldigt stabila och pålitliga bilar med få stora svagheter.XC70 med 2.5T-motorn, runt 2007.
Bra tillförlitlighet? Har hört att dessa ska vara nästintill skottsäkra.
2017 var ju Toyotas vinst med, Porsche låg långt bakom. Men den dog ju på SISTA varvet.hur har det gått senaste tiden
"To finish first, you must first finish." - Juan Manuel Fangio2017 var ju Toyotas vinst med, Porsche låg långt bakom. Men den dog ju på SISTA varvet.
Toyotas team stod ju bara förtvivlat och störtgrät.
Fast nu syftar ju jag då på DTM och åren mellan 71 och 91 tror jag det var)
Argumenterar ej emot det."To finish first, you must first finish." - Juan Manuel Fangio
du kommer få en skabbig kombi bredvid dig i alla fall. Det är en naturlag.Första turen idag och parkerad som sig bör
Hade tur, men ja det händer }+~€|$\]^]^du kommer få en skabbig kombi bredvid dig i alla fall. Det är en naturlag.
Nya fälgar och en rejäl tvätt senare så är bilen riktigt presentabel!Nu har jag fått hem "pärlan" och... tja, någon pärla är det inte. På något sätt är man väl van vid att Jaguarer är ganska fina och välvårdade, denna bil är nog klart i bättre skick än andra familjebilar från 2004, men den är något mer sliten än de där toppexemplaren man brukar se på träffarna med Jaguarklubben. Problemet verkar ju vara laddningen, med nytt batteri i går den bra men varningslampan för laddningen lyser och den dränerar batteriet.
På bilden är det vinterfälgarna monterade, sommardäcken kommer på 19" XJR-fälgar så det kan nog bli riktigt snyggt!
Precis sådär man vill att en hjulsida ska se ut!Min premiärtur blev till intet på grund av en strulande bränslepump
Så nu får man vänta några dagar till.
hur har det gått senaste tiden
Håller medPrecis sådär man vill att en hjulsida ska se ut!
...sen är det ju trist med markeringarna på slitbanan, men det åtgärdar du ju snart!
Håller med
Får man bara lite rull på prylarna så
Fälgarna är för övrigt grå, inte gröna...