Göteborgare
Silver
Morgontur i dimman. Få saker som slår tomma småvägar
Dammig efter dagens tur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Morgontur i dimman. Få saker som slår tomma småvägar
Bra bil och utmärkt färg!Köpte en targa i mitten av sommaren, riktigt nöjd än så länge
Köpte en targa i mitten av sommaren, riktigt nöjd än så länge
RaceChrono PRO lägger in automatiskt över telemetri till gopro. Du behöver ha OBD dongle med för att får varvtal etcEtt långskott… men någon som vet en bra app jag kan lägga över film från gopro för att få in hastighet, varvtider osv?
Tack! Har du själv använt? - om ja, smidigt?RaceChrono PRO lägger in automatiskt över telemetri till gopro. Du behöver ha OBD dongle med för att får varvtal etc
Kör RaceChrono själv men tyvärr ingen gopro! Skulle ge det 3.5 av 5 i ”svårighetsgrad”.Tack! Har du själv använt? - om ja, smidigt?
Allright! Ja, har förstått att en extra gps-puck krävs för bättre användning. Tack för tips!Kör RaceChrono själv men tyvärr ingen gopro! Skulle ge det 3.5 av 5 i ”svårighetsgrad”.
om du ska använda det för bankörning köp då en extern GPS med
Riktigt fetPolaren var förbi med en helt sanslös bil.
2017 Cadillac CTS V.
Han går med på byte rakt av mot min Viper…. Fan sugen, kackerlackan är brutal och familjen får också plats i den.
Blir nog inte byte.Riktigt fet
Hade dock inte bytt bort vipern
Men också typ osäljbarBlir nog inte byte.
Men den var snuskig den där Cadillacen. 640hk, mycket snabbare än min Viper, 4 dörrars och ett avgrundsvrål när man stod på.
Brutalt är bara förnamnet
Jag hade byttRiktigt fet
Hade dock inte bytt bort vipern
Schysst bredd på hojarna! Tuonon är ju för grym. Men titta in i mc-tråden..!Bilar är inte min påse men jag gillar fordon på 2 hjul - platsar jag här då?
Jag har en honda grom 2021 som rullat 80 mil samt en 2016 Aprilia Tuono V4 1100 Factory som rullat 900 mil.
Tidigare har jag haft:
Suzuki gsx1400 2006
Yamaha 1100 XVS 2007
Yamaha 1700 warrior 2004
Yamaha mt07 2014
Yamaha XSR900 2016
Honda Blackbird 1100 2007
Honda B1800 2013
Om jag har hälften så många hjul som krävs så putta mig av vägen...
Visste inte att det fanns en sån men det ska jag göra!Schysst bredd på hojarna! Tuonon är ju för grym. Men titta in i mc-tråden..!
Hålade skivor är väldigt mycket gimmick. Tittar du på racing så har man i princip helt gått förbi det helt pga sprickbildning. Slitsade gäller där. Men man måste också ta i oerhört hårt för att det ska ha någon betydelseSka byta belägg och skivor på min BMW m140i. Tar M2 beläggen då de är plug n play så lite vassare men skivor där jag sneglat på ”hålad” & slitsad läser jag många som ångrar sig då det klart ger ett ”missljud” mot släta skivor. Så därför frågar jag åsikt på ett klockforum såklart
CtechTips på bra underhållsladdare för vinterförvaring?
Någon version?
Mxs 5.0 eller uppåt, jag gillar även att ha sensor på så man enkelt kan koppla på och av och samtidigt se lite nivå på batterietNågon version?
Precis så.Hålade skivor är väldigt mycket gimmick. Tittar du på racing så har man i princip helt gått förbi det helt pga sprickbildning. Slitsade gäller där. Men man måste också ta i oerhört hårt för att det ska ha någon betydelse
Och Porsche, men det åtgärdades vid senaste bytetPrecis så.
Hål hade betydelse en gång i tiden, men inte med dagens belägg.
Bara Honda och sådant som kör hålade skivor
Läst på hela kvällen och få fördelar som verkligen inte väger upp nackdelarna. Så är praktisk framför fåfäng och kör med släta skivor & vassare belägg.Precis så.
Hål hade betydelse en gång i tiden, men inte med dagens belägg.
Bara Honda och sådant som kör hålade skivor
Bra där!Och Porsche, men det åtgärdades vid senaste bytet
Det är väl inte ens några fördelar?Läst på hela kvällen och få fördelar som verkligen inte väger upp nackdelarna. Så är praktisk framför fåfäng och kör med släta skivor & vassare belägg.