Ozil1886
Basic
1 april. Har inte tålamodet att vänta på att alla gator är sopade…Ni som har era bilar avställda över vintern när ställer ni på? Med tanke på det fina vädret som kommer så börjar jag funderar på om det är dags?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1 april. Har inte tålamodet att vänta på att alla gator är sopade…Ni som har era bilar avställda över vintern när ställer ni på? Med tanke på det fina vädret som kommer så börjar jag funderar på om det är dags?
Alltid första april - men det är ju bara en fix idé som jag fått. Ser snyggt ut i registret om de ställs på första april och sen ställs av sista september.Ni som har era bilar avställda över vintern när ställer ni på? Med tanke på det fina vädret som kommer så börjar jag funderar på om det är dags?
När stenskottfilmen på huv och front monterats påNi som har era bilar avställda över vintern när ställer ni på? Med tanke på det fina vädret som kommer så börjar jag funderar på om det är dags?
Förstår er. Hade en M2 igår som blästrade min front när han lärt sig fel i skolan att 2 är mer än 1När gruset är sopat
Förstår er. Hade en M2 igår som blästrade min front när han lärt sig fel i skolan att 2 är mer än 1![]()
Helvete vad fin! Nästan synd att höja en sån, jag hade bevarat i originalskick. Finns inte så många kvar som inte är skogsmoddadeIdag blev Jeepen besiktad för första gången sen 2013!
Nu väntas en höjning och större däck till sommarens bravader
Tanka är fint!
![]()
Hoppas V50n som skymtas får samma kärlekSom sagt, dags för lite invändig vårstädning ...
![]()
Hoppas V50n som skymtas får samma kärlek![]()
En av få saker jag gillar med tesla - du betalar inte för några flashiga lokaler och Lull lull för säljarna som är totalt ointressant.Hämtade ut en Tesla Y igår och det var en minst sagt udda upplevelse. De levereras ute på en åker en bit från Arlanda (Trosta Park). Men affärerna verkar gå bra. Jag beställde min i december. De flesta andra märken har betydligt längre leveranstider.
Haha! Det skall gudarna veta. Samtidigt undrar man. Byggd i Kina. Ett batteri, två elmotorer och en iPad. Men pengarna betalar inte för lull lull.En av få saker jag gillar med tesla - du betalar inte för några flashiga lokaler och Lull lull för säljarna som är totalt ointressant.
Sjuk färg!Rattar denna. Hysteriskt rolig bil!
![]()
Den är grym!Sjuk färg!
Grymt!Från halvmatta fälgar med sliten ”hemmalack” till nylackat och fräscht. Nu är det bara ventiljustering och lite småpill kvar innan säsongen.
![]()
![]()
Idag blev huvudcylinder och slavcylinder till koppling bytt, även bromsvätska bytt och luftat. Det som krävdes var tre hylsnycklar, 8, 10 och 12Javisst! En riktigt rolig bil att meka med, man kan ju i princip ta isär hela bilen med verktygslådan i köksskåpet
![]()
![]()
Hade du inte precis fått igång den???Siktar väl på 2023 istället
![]()
Jo, men oljetrycket föll mycket när den blev varm.Hade du inte precis fått igång den???