tack!
Jag må låta lite biased körde med Syncro Evo, har tidigare kört , Mohs, och Syncro(icke evo).
Men Evo var helt fantastiskt att jobba med. Att ta bort överflödet med MF-duk för både Mohs och Skin som ingår i syncrokitet är ännu enklare nu. Jag skulle vilja säga för DYI så lär den vara den eller bland de enklaste att jobba med(har givetvis inte testat alla) men kan inte se hur det skulle kunna vara enklare.
Appliceringen av mohs behöver bara göras en gång kontra två gånger med icke Evo, vi har i princip ingen tid mellan det att mohs läggs på och överflödet tas bort (det pärlar sig när det är dags att ta bort, så enkel indikator), sen vänta en timma max två och sen gå över med Skin där överflödet tas bort direkt. För Mohs Evo säger Gyeon själva att man kan lägga en hel panel i taget i vilken riktigtning som helst så länge man får ett jämnt lager vilket också snabbar på processen(men jag valde ändå att dela upp större paneler), för Skin så skall större paneler delas upp och skall läggas i # mönster
Sen skall Synco evo-kitet ge upp till 50 månaders skydd vilket är en dubblering jämfört med icke-evo, låter detta vara osagt! På min bil som står inne i garage och som i princip aldrig får se regn så kan det säkert stämma.
Skall tilläggas jag har kört även Gyeon Rim, Gyeon View, Gyeon wet coat, prep, etc... tycker alla deras produkter är riktigt bra