Snyggt!Jag har inga spacers men fälgar med rätt ET skadar inte
Bjuder på en icke bruksbils bild
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Jag har inga spacers men fälgar med rätt ET skadar inte
Bjuder på en icke bruksbils bild
![]()
Najs!Har förövrigt graderat upp ljudet så det låter som 2022 även om det ser ut som 90-tal. Blaupunkt Bremen sqr46 med handsfree, streaming osv och Focal ISU 200. I stor sett bolt on.
Edit. Knappen på första bilden är för att kunna styra elantennen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Den här verkar väldigt populär på Porscheforum. Går även att styra färgen på belysningen via en RGB funktion.Najs!
Kör med cd skivor i min 944
Skulle va smutt med handsfree
Har sett att continental har en variant också
Swwwet!Rastat miata idag. Åkt färja, ätit stut med lax, och sett lite vilt. Ovanligt bäst.
![]()
![]()
![]()
![]()
Låter ju bra att ha kunna matcha in med resten av belysningen.Den häf verkar väldigt populär på Porscheforum. Går även att styra färgen via en RGB funktion.
Sonen ringde när jag låg i 80 med sufletten nere. Det var inga problem i samtalet och lät tillräckligt bra för båda. Enkelt att svara genom att trycka på bilstereon. Mobilen laddas samtidigt under armstödet dit jag dragit det bakre usb-uttaget.Låter ju bra att ha kunna matcha in med resten av belysningen.
kan ändå tänka mig att det är svårt med hands free och cab ?
Fasen va drygt....Så jävla trött jag blir.
10 mil på nya däcken, lades på igår.
Bara köpa nytt. Igen…
Vill fan bara slå sönder allt jag äger, så ledsamt.![]()
Vet inte. Tror det men antagligen blev den rätt ful….Fasen va drygt....Men du klarade fälgen iaf??
Bra fråga. Luft bara försvann antar jag och ingen smäll eller något.Hur blir det ens så där?
Jag själv, Alla mina problem står jag själv för i helt vanlig ordning…Krängde du på själv @BadkarsPiraten ? Om inte och det var firma får du ställa frågan för känns som något inte gått 100, alternativt fabrikationsfel eller så..
Men du är bra på att burna med Huggsnoken iafJag själv, Alla mina problem står jag själv för i helt vanlig ordning…
Det är fan sällan man gör något bra
Ja man ska väl glädja sig åt det iallafall!Men du är bra på att burna med Huggsnoken iaf![]()
Nu får du väll ändå skylla på Murphy.Jag själv, Alla mina problem står jag själv för i helt vanlig ordning…
Det är fan sällan man gör något bra
Nytillskottet 944:an perfekt för att storhandla…!
![]()
Testa en mx5 eller liknande i 100 på en liten vägnajs!, när man fäller baksätet är det fan magiskt bra att lasta i den
så jäkla kul bil att köra med 50/50 balans
bara köra i 50 känns som 100..
Testa en mx5 eller liknande i 100 på en liten väg
Vanlig landsväg not so much...
Min väger 1045Vad väger mx5 an?
944 an är ok på motorväg
Där är det odramatiskt i 130 140
Det är sjukt lättMin väger 1045
Absolut en kapabel lasthästNytillskottet 944:an perfekt för att storhandla…!
![]()
Haha, magiskt! Min första bil så inte vågat gå så långt ännu, men det kommer...Absolut en kapabel lasthäst
![]()
Tråkigt!Min tur att få punktering, 2st 16” är iaf billigare än 18”![]()