• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Jag har inga spacers men fälgar med rätt ET skadar inte 🤪

Bjuder på en icke bruksbils bild :p

20220522_201332.jpg
Snyggt!

Låter ju bra att ha kunna matcha in med resten av belysningen.

kan ändå tänka mig att det är svårt med hands free och cab ?
Sonen ringde när jag låg i 80 med sufletten nere. Det var inga problem i samtalet och lät tillräckligt bra för båda. Enkelt att svara genom att trycka på bilstereon. Mobilen laddas samtidigt under armstödet dit jag dragit det bakre usb-uttaget.

Jobbigt bra bil. Precis slagit över till 8k mil, alltid stått i garage så inte en antydan till rost någonstans.
Kul att köra? Kul att inte bry sig om trottoarkanter osv annars inte så mkt va.
Snabb? Inte mkt
Bränslesnål? 1,7-1,9L/mil för mig
Snygg? I sin basala fulhet så kanske någonstans.

Nästan för bra, aldrig ägt en bil i mer än 8 månader men tror det blir rekord med den här. Kan inte ens för mig själv ljuga ihop en story om att det nog är sundare att sälja den och köpa något Kul. Trapped…
1C4CF62D-4904-4443-B08A-A7E10F5AFB7F.jpeg

Min tur att få punktering, 2st 16” är iaf billigare än 18” 🙄
Tråkigt!
Skit tråkigt…

Min är fixad nu, beställde däck i måndags, kom på tisdagen och på kvällen fick jag det påkrängt av en polare.
Problemet var att ventilen på min sprillans nya TPMS läckte… kul!
En 5kr ventil kostade mig ett helt däck.

Jaja, Vipern förberedd och redo för Pärnu!
Ska tydligen regna helvete där nere så blir nog en rätt tråkig bankörning. Men tärningarna hos metrologerna har visat fel förut! Kanske gör det igen.
Mysig bil i garaget, som var nystädat tills jag tog isär hela dörren på Austin för att byta lister runt rutorna.
E67B6003-0129-426E-AEAE-31D28613C2EB.jpeg

Tillbaka
Topp