Owaysis
Basic
Men alltså, det där måste vara ett skämt? Den där lösningen med skärmarna invändigt är det absolut fulaste jag någonsin sett.Drömmer mig bort till fina bilar och kikar lite på Lexus ES.
Men exempelvis denna med digitala sidobackspeglar.
Är inte det en av de mest onödiga nya ”feautures” som existerar? Minns när man såg när Audi introducerade det och tänkte att det måste vara den mest onödiga lösningen på ett problem som inte ens existerar.
Fin bil i övrigt men skulle nog inte falla mig in på att köpa en bil med det trots att teknik och lyx är kul så tycker jag detta nästan är lite tragikomiskt, ungefär som kurvad TV. När fantasin tar slut så löser man problem som inte finns.
Det ser ut som något kit man köper på Aliexpress för att eftermontera en backkamera. Herregud, vem godkände detta egentligen?
Sedan håller jag med angående digitala backspeglar. Jag kan förstå det i någon extrem sportbil eller kanske i nyttofordon där man behöver minimera totalbredden på fordonet eller liknande. Men i en helt vanlig personbil? Njae jag tycker man gör det onödigt svårt och komplicerat.