Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just så.Fina bilar i förgrunden och en E34 M5 3,6 i bakgrunden![]()
Snyggt med den lilla antennen, min är orginal som sticker upp likt ett fiskespö, har du satt dit den själv?Från gårdagens studentfirande! Fuchs originalfälgar monterade nu istället för BBS-fälgarna och tillbaks från service.
![]()
Har du försökt köpa den ?Bilar - Vad sportar ni för bil?
Tycker dom är sjukt snygga, hade vart ett svårt val mellan den o en mustang för mig, Sen kostar väl Jaggan det dubbla?klocksnack.se
Två år senare står den fortfarande där orörd, men med mindre luft i däcken och mera mossa under den ...
![]()
Snyggt med den lilla antennen, min är orginal som sticker upp likt ett fiskespö, har du satt dit den själv?
Har du försökt köpa den ?

Min går att dra upp en del men kör den nere! Införskaffat 16 CD-skivor sen jag köpte bilen...Snyggt med den lilla antennen, min är orginal som sticker upp likt ett fiskespö, har du satt dit den själv?
Har du försökt köpa den ?
HahaMin går att dra upp en del men kör den nere! Införskaffat 16 CD-skivor sen jag köpte bilen...![]()
Finns en äldre SAAB i Hörby som jag brukar se, skall se till att ta några foton vid tillfälle!Kastar in några bilder från i lördags
SAAB-festivalen i Trollhättan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CooltKastar in några bilder från i lördags![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dom har blivit svåra att få tag i nu. Fint skick och dom är över 100k i pris direkt...Coolt
Jäklar va saab 900 cab spec turbo har stuckit i pris.
Turbosedanen är riktigt fin, rätt stuk med Aero16!Kastar in några bilder från i lördags
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den var riktigt fin. Med USA-front dessutomTurbosedanen är riktigt fin, rätt stuk med Aero16!
Ja det var allt en synnerligen trevlig dag! Är snart klar med genomgången av helgens ca 600 bilder så snart förädlar även jag klocksnack med lite mer Saab-material.Kastar in några bilder från i lördags
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Där var 7-8st Toppola vad jag såg. Din var inte där om den inte blivit tyskSaknar min T16 och Toppolan när man får se dessa bilder från Saabfestivalen
Bjuder på en bild från Rumäninen för några år sedan.
![]()
Måste ta tag i min og900 -85 snart känner jag.
Den gick till Tyskland och jag ser på plåtblecken på sidan att det är min gamla "toppis"! Kul!Där var 7-8st Toppola vad jag såg. Din var inte där om den inte blivit tysk
![]()
Vad är dom små fästena till uppe fram och bak?
Lyftställningen eller?![]()
Exakt! Fäste den i vajrar och hissade upp den i taket när den inte användesVad är dom små fästena till uppe fram och bak?
Lyftställningen eller?![]()
Kastar in några bilder från i lördags![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AbsolutBara nyfiken, anväder du din Toppolan och semestrar något?![]()
Vi hade faktiskt toa i vår toppola (pota potti) som man kunde använda i nödfall.Absolut2 nätter i helgen som gick till exempel.
Och sen försöker vi va ute på ett gäng långhelger varje sommar. Jäkligt avkopplande att bara sticka iväg efter jobbet en fredag och koppla av..
Blir laid-back-camping på riktigt
Basic , men allt utom toa finns i den (ok, inte microvågsugn och 65tums plasmaTV)![]()
Kan inget annat än att hålla om ovan. Den är omöjlig att vara anonym iVi hade faktiskt toa i vår toppola (pota potti) som man kunde använda i nödfall.
Jag tycker att Toppolan var grym att resa med. Man kunde mer eller mindre köra bilen som vanligt och vart man än kom så fick man leenden, tummen upp och nya kompisar som ville titta in i den samt diskutera va det var för ett "skepp" som man kom farande i.
På tal om att fara, så lyckades jag pressa upp ekipaget till 185km/h på autobahn! Det är dock inget jag skulle rekommendera eftersom den hamnade i någon sorts självsvängning som gjorde färden lite väl spännande.
Häftig ja, snygg, nej![]()
![]()
Skaplig utställar-granne på jobbet idag