• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Raggarträff i grannbyn och jag orkade inte ta ut Vipern så vi tog min Lincoln Mark Viii som polaren har på lång-lån av mig.
Kul att åka Fula Ankungen igen! Härlig bil men ack så värdelös och ful.
747258D9-F4C4-43E4-8CFD-62D6CC43EA4C.jpeg

Från gårdagens studentfirande! Fuchs originalfälgar monterade nu istället för BBS-fälgarna och tillbaks från service.
541AA8C9-A2BB-4AB2-8BF9-AA66E09DCEAD.jpeg
Snyggt med den lilla antennen, min är orginal som sticker upp likt ett fiskespö, har du satt dit den själv?

Två år senare står den fortfarande där orörd, men med mindre luft i däcken och mera mossa under den ... ;)
Peugeot 406 Coupé 2022-06-12.jpg
Har du försökt köpa den ?

Saknar min T16 och Toppolan när man får se dessa bilder från Saabfestivalen :(

Bjuder på en bild från Rumäninen för några år sedan. :)
toppis.jpg

Måste ta tag i min og900 -85 snart känner jag.
Där var 7-8st Toppola vad jag såg. Din var inte där om den inte blivit tysk😉
IMG_20220615_124613.jpg

Vad är dom små fästena till uppe fram och bak?
Lyftställningen eller?🙂

Senast ändrad:
Bara nyfiken, anväder du din Toppolan och semestrar något? 😊
Absolut :D 2 nätter i helgen som gick till exempel.
Och sen försöker vi va ute på ett gäng långhelger varje sommar. Jäkligt avkopplande att bara sticka iväg efter jobbet en fredag och koppla av..
Blir laid-back-camping på riktigt:)
Basic , men allt utom toa finns i den (ok, inte microvågsugn och 65tums plasmaTV) ;)

Senast ändrad:
Absolut :D 2 nätter i helgen som gick till exempel.
Och sen försöker vi va ute på ett gäng långhelger varje sommar. Jäkligt avkopplande att bara sticka iväg efter jobbet en fredag och koppla av..
Blir laid-back-camping på riktigt:)
Basic , men allt utom toa finns i den (ok, inte microvågsugn och 65tums plasmaTV) ;)
Vi hade faktiskt toa i vår toppola (pota potti) som man kunde använda i nödfall. :D

Jag tycker att Toppolan var grym att resa med. Man kunde mer eller mindre köra bilen som vanligt och vart man än kom så fick man leenden, tummen upp och nya kompisar som ville titta in i den samt diskutera va det var för ett "skepp" som man kom farande i. :D

På tal om att fara, så lyckades jag pressa upp ekipaget till 185km/h på autobahn! Det är dock inget jag skulle rekommendera eftersom den hamnade i någon sorts självsvängning som gjorde färden lite väl spännande.

Senast ändrad:
Vi hade faktiskt toa i vår toppola (pota potti) som man kunde använda i nödfall. :D

Jag tycker att Toppolan var grym att resa med. Man kunde mer eller mindre köra bilen som vanligt och vart man än kom så fick man leenden, tummen upp och nya kompisar som ville titta in i den samt diskutera va det var för ett "skepp" som man kom farande i. :D

På tal om att fara, så lyckades jag pressa upp ekipaget till 185km/h på autobahn! Det är dock inget jag skulle rekommendera eftersom den hamnade i någon sorts självsvängning som gjorde färden lite väl spännande.
Kan inget annat än att hålla om ovan. Den är omöjlig att vara anonym i :D

Tillbaka
Topp