Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fossilbilar idag har utmärkt restvärde efter 36måm eftersom det är så hög skatt på dem första tiden. Troc är en utmärkt bil.VW T-Roc i udda färg. Stått i hallen hela tiden så då tolkar jag det som att det bara är att tuta och köra!
Mor kör sin bil i 10+ år innan byte, och med tanke på elektrifieringen är väl restvärdet 0 oavsett färg/spec vid den tidpunkten tänker jag…
Är mina vita fälgar också balla?Körde förbi porschen och var tvungen att stanna och ta ett kort. Rätt ball med vita fälgar på den
![]()
Annons här är fixad: https://klocksnack.se/threads/mercedes-benz-slk-230k-automat.165262/
Blocket är på gång. Hoppas jag, det verkade knasa med schibstedts inloggning.
Saknar min förra bil när jag ser dessa bilder. Riktigt fräck civicIkväll kom "Samantha Fox - Touch me" - spelaren på besök
Imorrn ska den besiktas för första gången på 10-11år
![]()
![]()
![]()
![]()
Om man skulle försöka få samma uttryck med emojis skulle det kunna vara dessa tvåDen årliga märkesträffen med brorsan...![]()
Den årliga märkesträffen med brorsan...![]()
För er som inte har allt för långt till Linköping så kan jag tipsa om bilträff vid Flygvapenmuseet på torsdag, tema tyska bilar.
ooh nice. I början av säsongen såg det ju mörkt ut där ingen verkade vilja dra träffarna vidare - skoj att det löst sig!
Alltid trevligt med lite finbesök
![]()
![]()
![]()
Alltid trevligt med lite finbesök
![]()
![]()
![]()
Årsmodell?
Min första bil av en 99:a från 1975. Ibland blir jag lite nostalgisk.
Otroligt fin!!!Alltid trevligt med lite finbesök
![]()
![]()
![]()
Jajjemen. En 69a är detRiktig fin ju, skulle säga årsmodell -69 (,-70) med tanke på grillen och små låga blinkers ifram.
Riktigt cool, kör förbi en brun/orange:isch sådan varje dag, lyser upp rutten lite grann.Alltid trevligt med lite finbesök
![]()
![]()
![]()
En mycket vacker pickis med!
En kompis som har den och ett gäng till riktigt trevliga jänkisar..En mycket vacker pickis med!
59 El Camino går absolut inte av för hackor
Underbart åk, tack för att du delar!
Någon som ska in till Klassikers Frukostträff i Västervik imorgon bitti?![]()