En faceliftad 996 4s står högt på min önskelista, riktigt fin bil - bara att gratulera!Cyklar till jobbet och åker oftast hoj när det skall nöjesköras, men ibland luftas denna.
![]()
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En faceliftad 996 4s står högt på min önskelista, riktigt fin bil - bara att gratulera!Cyklar till jobbet och åker oftast hoj när det skall nöjesköras, men ibland luftas denna.
![]()
Vart och vimsat på ny fordonsträff idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Finbesök i garaget idag
718 Spyder
![]()
Volvo Sonett, dääääåååååÄlskar Sonetten.
Grymt bra!Coolare än man kan tro den där!
ItalienskVolvo Sonett, dääääååååå![]()
Se till att det inte står någonting i bilens registreringsbevis. En kompis tog in en ABT trimmad A6 2,7t när de var nya och den chiptrimningen (i övrigt orörd) var införd i Fahgzeugbrief. Detta gjorde att bilen inte kunde registreras i Sverige utan fick skickas tillbaka till Tyskland, göras om till original, omregistreras i Tyskland som original och sen skickas tillbaka till Sverige för att registreras. Min kompis....tyckte det var lite småjobbigt.Blivit enormt sugen på sportbil sista tiden. Har hittat en trevlig Toyota MR2 Spyder utomlands som dessutom är lite banpreppad med båge, bättre stol och fjädring.
Är det någon som har erfarenhet att ta in en bil med modifieringar när den ska registreringsbesiktigas?
Vi har en i företaget. Tveklöst den Porsche vi skulle välja om vi fick ha en extra ”vardagsbil” vid sidan av.Finbesök i garaget idag
718 Spyder
![]()
Men helst ska man även höra den, gärna accelererande för fullt.Den är riktigt fin
![]()
Vad är toe-lock?Polaren sålde sin m4c i feb, köpte en 570s som han totalade pga toe-lock och dåliga däck, köpte en rs6 istället.
Sköt några bilder igårkväll, rätt nöjd för att vara första gången jag tar bilder på en bil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Då var det fel uttryckVad är toe-lock?
Ja dåså! Då är jag medDå var det fel uttryck
toe staget gav upp ska det vara!
Jösses vilken extrem framläppPolaren sålde sin m4c i feb, köpte en 570s som han totalade pga toe-lock och dåliga däck, köpte en rs6 istället.
Sköt några bilder igårkväll, rätt nöjd för att vara första gången jag tar bilder på en bil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Han ska byta den. Den är too much enligt honomJösses vilken extrem framläpp
Är helt enig med din vänHan ska byta den. Den är too much enligt honom
Man har ju dessutom löst det väldigt fult jämfört med andra bilar med backspegel-kameror.Drömmer mig bort till fina bilar och kikar lite på Lexus ES.
Men exempelvis denna med digitala sidobackspeglar.
Är inte det en av de mest onödiga nya ”feautures” som existerar? Minns när man såg när Audi introducerade det och tänkte att det måste vara den mest onödiga lösningen på ett problem som inte ens existerar.
Fin bil i övrigt men skulle nog inte falla mig in på att köpa en bil med det trots att teknik och lyx är kul så tycker jag detta nästan är lite tragikomiskt, ungefär som kurvad TV. När fantasin tar slut så löser man problem som inte finns.
![]()
Ja snyggt var det verkligen inte heller.Man har ju dessutom löst det väldigt fult jämfört med andra bilar med backspegel-kameror.
Vissa detaljer som drar ner mycket, exempelvis den belysta loggan på instegslisten….