skumt, vevade ned rutorna men lät typ inget..@BadkarsPiraten GTS är allt annat än tyst, varvstopp ligger ju på typ 2300 varv på dem så......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
skumt, vevade ned rutorna men lät typ inget..@BadkarsPiraten GTS är allt annat än tyst, varvstopp ligger ju på typ 2300 varv på dem så......
Glömde tillägga att piratens ej är original ...skumt, vevade ned rutorna men lät typ inget..
Min dånar rätt friskt även på tomgång, men jag är en idiot utan ljuddämpare.Låg bakom en mörkblå gts i uppsala igår
Fet men trodde den skulle låta mer men behöver väl lite varv?
Han körde sakta
Haha krävs inte så mycket varv på en diesel@BadkarsPiraten GTS är allt annat än tyst, varvstopp ligger ju på typ 2300 varv på dem så......
Jag tror mer på rav4:n men är färgad av eget Toyotaägande och att syrran kört en quashqai i många år och det exemplaret har jävlats konstant från den dagen den var ny.Tack! Kollat lite på Qashqai som verkar billigare än RAV4 men den kanske inte är lika pålitlig. Vore kul med samma märke på båda bilarna så att man känner igen sig!
Någon som har bra koll på begagnatmarknaden i dagsläget?
Vad köper man för 75-125k om man vill ha ett så billigt och bekymmersfritt ägande som möjligt för den pengen?
Har idag en ny Nissan Leaf för jobbpendling och en gammal Saab 9-5 för andra utflykter men Saaben behöver bytas ut snarast enligt övriga i familjen.
- Ingen pyttebil, minst i storleksordningen >/=V60 och gärna kombi eller SUV.
- Ska 95% av tiden rulla sträckor under 1 mil
- Kör max 750 mil/år
9-3X är fasen lite småfrän med fyrkrafs och lite extraplast runt hjulhusTräffade en krokig gubbe som hade denna raritet…..fin SAAB kläckte jag ur mig…….jaha….duger att åka med blev svaret kort…….
![]()
Någon som har bra koll på begagnatmarknaden i dagsläget?
Vad köper man för 75-125k om man vill ha ett så billigt och bekymmersfritt ägande som möjligt för den pengen?
Har idag en ny Nissan Leaf för jobbpendling och en gammal Saab 9-5 för andra utflykter men Saaben behöver bytas ut snarast enligt övriga i familjen.
- Ingen pyttebil, minst i storleksordningen >/=V60 och gärna kombi eller SUV.
- Ska 95% av tiden rulla sträckor under 1 mil
- Kör max 750 mil/år
Den tanken har slagit mig fler än en gång.Byt familj
En laddhybrid (med sladd) hade ju vart det optimala med ditt körmönster, men lär ju inte hitta någon med din budget tyvärr.
Skulle föreslå Kia Ceed kombi, borde gå och klämma in en från -18, vilken har runt 3år garanti kvar (av 7år) för ett enkelt ägande.
Lite som Toyota/Honda bra A-B bilar men kanske inte jätteroliga att köra.
Dö inte av tristess.Idag ar det en sadanhar som galler....
800sv mil pa 14ar.....![]()
Frugans nya åk?Idag ar det en sadanhar som galler....
800sv mil pa 14ar.....![]()
Chansen finns.....Kan den ha 75hk manne?Dö inte av tristess.
Svarfars bil.Frugans nya åk?![]()
Fantastisk färg. Xdrive? Vad har du mer för kul tillval?Begick misstaget att provköra senaste M3.an förra sommaren och resten är historia som man säger
![]()
Då jag nu mer bor i utlandet och egentligen bara behöver en bil för kortare semestrar hemma i Sverige införskaffades en äldre SLK i år!
![]()
Tyska bilar verkar i allmänhet vara snålt utrustade. Känns som var och varannan saknar blinkers…. Men bromsar trodde jag faktiskt att de var utrustade medEtt extremt ovanligt tillval spottat. Portabel och demonterbar p-broms.
![]()
Ska jag vaga mig pa en gissning sager jag Porsche 356 fran 1954. Med en Herre som formodligen ar argang annu aldre vid rattenSicken skönhet ! Någon kunnig inom Porsche som kan säga mer om modellen? Utländsk regplåt så svårt att kunna veta exakt modell och år![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nya ankare på min gamla C63. Någon som lackat om bromsok med bra resultat?Blir nog en uppfräschning av dom i vinter, klarlacksläpp ser lite B ut.![]()