Mellan 7-9 på Fiskaretorget annarsVisste inte om, det hade varit kul men hinner inte!
![Slightly smiling face :slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mellan 7-9 på Fiskaretorget annarsVisste inte om, det hade varit kul men hinner inte!
Den ska förbli som den är, det håller jag med om! Lagomt retroEn kompis som har den och ett gäng till riktigt trevliga jänkisar..
Han hävdar att den ska bli svart... Jag hävdade att den skulle vara precis som den är![]()
Kräver omlackering. Kan gå att fixa som spot paint dock, dvs man lackar bara själva ytan och sen tonar ut mot originallacken. Om det går så kommer det bli billigare än självrisken på vagnskadan.Upptäckte en skada, orsakat av okänd på förardörren på min ID4.
Går detta att fixa till så att det bllir bättre eller är det försäkringsärende?
Jag kommer inte ge mig på detta själv.
Ping @MaziK
![]()
![]()
Det ser ut som det gått ner till plåten. Kan gå att lägga igen med tunn tunn pensel i flertalet omgångar och sen slipa.... Men det lär nog inte bli helt 100.Upptäckte en skada, orsakat av okänd på förardörren på min ID4.
Går detta att fixa till så att det bllir bättre eller är det försäkringsärende?
Jag kommer inte ge mig på detta själv.
Ping @MaziK
![]()
![]()
Grym stort grattis! X-drive?Begick misstaget att provköra senaste M3.an förra sommaren och resten är historia som man säger
![]()
Tack!Grym stort grattis! X-drive?
Hur mycket får du dra med den sen ?? Med tanke på hur rejält det ser ut måste det ju va minst 5tonSnart är min dragkrok färdigmonterad på min Lexus.
Vilket jävla monster till krok. Jag har bara monterat krok på bil med ram och då är det enbart en balk, lite annorlunda på en självbärande såklart.
Lexus kvalitet i all ära men fyfan vad tråkig den ser ut under… rostig och jävlig med nästan bara 14k mil på mätarenmen det är ju så det är med japs tyvärr…
Fann även en gammal krockskada (ytterst liten) som hade sprucken färg och börjat rosta upp så det fixade jag till och lackade BMW Mystic Blau för det är vad jag hade i skåpet men det är ju skitsamma för det täcks ändå av stötfångaren - viktiga är att rosten har stoppats.
Det som är kvar är att skära hål i stötfångaren för krok och el sedan montering.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är en rejäl anordning!Hur mycket får du dra med den sen ?? Med tanke på hur rejält det ser ut måste det ju va minst 5ton![]()
Riktigt ball!
Ja den verkar grym!Tack!
Yes, xDrive.
Otroligt bra system måste jag säga.
Känns mest som en bakhjulsdriven bil med väldigt mycket grepp.
Den är riktigt grym. Fyrhjulsdriven, manuell växellåda och lite lätt trimmad till 355hk (2.0L Turbo4).Riktigt ball!
Pickisen hade vart mumma
Ingen Fård på min gård!Pickisen hade vart mumma![]()
Någon som har bra koll på begagnatmarknaden i dagsläget?
Vad köper man för 75-125k om man vill ha ett så billigt och bekymmersfritt ägande som möjligt för den pengen?
Har idag en ny Nissan Leaf för jobbpendling och en gammal Saab 9-5 för andra utflykter men Saaben behöver bytas ut snarast enligt övriga i familjen.
- Ingen pyttebil, minst i storleksordningen >/=V60 och gärna kombi eller SUV.
- Ska 95% av tiden rulla sträckor under 1 mil
- Kör max 750 mil/år
Någon bensindriven Toyota är nog vettigast, eller något annat från Japan. RAV4 är nog svårslagen med din budget, men även Honda CR-V anses ju vara pålitlig.Vad köper man för 75-125k om man vill ha ett så billigt och bekymmersfritt ägande som möjligt för den pengen?
Har idag en ny Nissan Leaf för jobbpendling och en gammal Saab 9-5 för andra utflykter men Saaben behöver bytas ut snarast enligt övriga i familjen.
- Ingen pyttebil, minst i storleksordningen >/=V60 och gärna kombi eller SUV.
- Ska 95% av tiden rulla sträckor under 1 mil
- Kör max 750 mil/år
Tack! Kollat lite på Qashqai som verkar billigare än RAV4 men den kanske inte är lika pålitlig. Vore kul med samma märke på båda bilarna så att man känner igen sig!Någon bensindriven Toyota är nog vettigast, eller något annat från Japan. RAV4 är nog svårslagen med din budget, men även Honda CR-V anses ju vara pålitlig.
Bubblare; Lexus RX400H. Det blir den äldre vagn med fler mil med din budget men de håller bra och upplevs förvånande moderna för sin ålder
Låg bakom en mörkblå gts i uppsala igår
@BadkarsPiraten GTS är allt annat än tystLåg bakom en mörkblå gts i uppsala igår
Fet men trodde den skulle låta mer men behöver väl lite varv?
Han körde sakta