Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt, vilket skick!![]()
![]()
![]()
![]()
32 år gammal Nissan som väntar på nya BBS LM fälgar.
Sjukt clean 180sx!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tack, det är en vanlig 200sx dockSjukt clean 180sx!!
Kör du med 4-bult då eller kör du spacers? Tänker på bilden då den står på fälgar är det 5-bult men naven verkar vara 4-bult.
Det finns väl lösningar på bakaxel förstärkningar. Om du hittar en bil du vill ha så kanske det är ok att lägga några kronor på att göra iordning den?Spottade denna häromdagen, M roadster har stått på bucketlisten länge. Stått över hittills pga problematik med underdimensionerad infästning av bakaxeln (liksom E46 M3) men man kanske borde - fantastisk analog bil att köra och stor sug 6:a. Exemplaret på bild är dessutom sent tillverkad med S54. Stor vill ha faktor![]()
Yes finns kit att köpa med förstärkningar men man måste skära upp golvet i bagaget för att komma åt och svetsa i extra plåt. Meckigt…Det finns väl lösningar på bakaxel förstärkningar. Om du hittar en bil du vill ha så kanske det är ok att lägga några kronor på att göra iordning den?
Förmodligen har man igen pengarna när man säljer, då det precis som cement verkar finnas 2st olika modeller. Den som är sprucken och den som kommer att spricka.
Köp!
Kul med en 200sx, hade en i jäkligt bra skick själv för länge sedan. OZ superleggera fälgar, 300sx bromsar, koni dämpare och en herrans massa stag överallt![]()
![]()
![]()
![]()
Det är min tredje 200 nu på 16 år, har svårt att släppa taget om dem. Varken snyggast eller snabbast i världen men ett jäkligt roligt paket.Kul med en 200sx, hade en i jäkligt bra skick själv för länge sedan. OZ superleggera fälgar, 300sx bromsar, koni dämpare och en herrans massa stag överalltlåg kring 300 hk vill jag minnas och var underbar att köra
Din ser galet fin ut!
Streetweek-dags?9.09/249kmh.
Dugligt för en gatbil, tyvärr ingen 8 då det var sjukt varmt och asfalten var hal.
![]()
Ja den börjar bli redo för det.Streetweek-dags?![]()
Sjukt bra tid och fart! Grattis 8an kommer så småningom9.09/249kmh.
Dugligt för en gatbil, tyvärr ingen 8 då det var sjukt varmt och asfalten var hal.
![]()
Den kommer snart! Det är så nära att man kan ta på den…Sjukt bra tid och fart! Grattis 8an kommer så småningom
Är man inte insatt så förstår man inte hur galet bra det där är![]()
Hon fick lära sig köra automat när hon fyllde 89 årDymolapparna är ju det gulligaste jag sett
Om du faktiskt vill ha bilen såld - lämna den till KVD.Hallo!
Är det någon som har tips på seriösa/smidiga handlare som köper bilar? Typ vikoperdinbil.se eller liknande?
Eller ska man ge sig in i Blocket-djungeln?
Som jag skrev tidigare i tråden så är det en V60 T5, 2015 med knappt 18000 mil på mätaren.
Jag sålde en bil till Kamux i höstas. Var lite skeptisk initialt, men jag fick ett bra bud över telefon och det var inget prutande på plats.Hallo!
Är det någon som har tips på seriösa/smidiga handlare som köper bilar? Typ vikoperdinbil.se eller liknande?
Som jag skrev tidigare i tråden så är det en V60 T5, 2015 med knappt 18000 mil på mätaren.
Jag sålde via Cardrop för ett par år sen, typ 2,5 år sen. Var smidigt och jag fick bra betalt.Hallo!
Sålde till Kamux för några år sedan, fick bra bud och det var en väldigt smidig affär. Testa det!Hallo!
Riddermarks gav ju galna priser på Tesla förr men det borde väl svalnat av lite nu kan man tycka. Men de kanske gav bra på även andra bilar ocksåSålde till Kamux för några år sedan, fick bra bud och det var en väldigt smidig affär. Testa det!
Annars är väl Riddermark bil rätt poppis att sälja till nuförtiden, vet dock inte hur bra det är.
Bra färg i alla fallSatt och kollade KTM's hemsida för att kika på båge, snubblade över denna.
Audi's turbofemma och 1250kg! undrar vad prislappen landar på?
![]()
X-BOW GT-XR 2023 - GT RACE CAR PERFORMANCE FOR THE STREET | KTM Sweden
The KTM X-BOW GT-XR is the closest you can get to a purebred race car in a road-legal vehicle. The super sportscar is the ideal lightweight and > Read morewww.ktm.com
![]()
284900euro enligt artikel.Satt och kollade KTM's hemsida för att kika på båge, snubblade över denna.
Audi's turbofemma och 1250kg! undrar vad prislappen landar på?
![]()
X-BOW GT-XR 2023 - GT RACE CAR PERFORMANCE FOR THE STREET | KTM Sweden
The KTM X-BOW GT-XR is the closest you can get to a purebred race car in a road-legal vehicle. The super sportscar is the ideal lightweight and > Read morewww.ktm.com
![]()