Så ska det se ut. Mycket bra.När jag köpte sjuan satt den på feta 21-tummare som jag dömde ut direkt - ingen komfort. Nu ser det lite mer old school ut. Eller?
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så ska det se ut. Mycket bra.När jag köpte sjuan satt den på feta 21-tummare som jag dömde ut direkt - ingen komfort. Nu ser det lite mer old school ut. Eller?
![]()
![]()
När jag köpte sjuan satt den på feta 21-tummare som jag dömde ut direkt - ingen komfort. Nu ser det lite mer old school ut. Eller?
![]()
![]()
Snyggt, ser mycket bättre ut med de mindre hjulen, 21” ser ut som att den har för stora skor, eller är EPA-sänkt…När jag köpte sjuan satt den på feta 21-tummare som jag dömde ut direkt - ingen komfort. Nu ser det lite mer old school ut. Eller?
![]()
![]()
Hade velat ha lite större rulldiameter, men fälgdesignen är såklart 10/10
Hade velat ha lite större rulldiameter, men fälgdesignen är såklart 10/10
Kan man gå upp i rulldiameter ska man alltid göra det i min mening. Fyller ut mer, mer komfort och mot en sänkning fyller det ut mer mot kofångare/flygel med.
100-200 går snabbt med den ocksåHälsade på bror min vilket var ett tag sen för att bl.a kolla in hans relativt nya bil. BMW med en acceleration som verkligen kändes. Noll till hundra på tre komma någonting. Aldrig upplevt sådant tryck mot stolsryggen.![]()
Jag svarar mig själv och kan berätta att bilen nu är såld. Det gick fort. På en söndag t.o.m.Goddagens på er alla bilvänner!
Tänkte höra med er om ni har tips på några seriösa och bra bilfirmor för inköp av min bil. Jag går i tankarna att låta min Porsche 911 Turbo S få flytta och förgylla någon annans liv medan jag själv klurar vidare på vad jag skulle vilja testa för något annat istället.
Har ni något förslag på firma så tipsa mig gärna. Stort tack allihopa!
Trevlig dag!
![]()
Hahaha galet! Grattis till försäljningenJag svarar mig själv och kan berätta att bilen nu är såld. Det gick fort. På en söndag t.o.m.
Någon annan lycklig kommer snart att få ratta denna fantastiska kärra.![]()
Tack så mycket! Ja, helt galet! Det var inte vad jag väntat mig när jag klev upp i morse.Hahaha galet! Grattis till försäljningen![]()
Hoppas du inte ångrar dig när flipparsjukan lägger sigTack så mycket! Ja, helt galet! Det var inte vad jag väntat mig när jag klev upp i morse.![]()
Ha ha, jag är redan tveksam. Men ja ja, det finns alltid flera. Dock vet man ju skicket på vad man har men inte vad man får om man köper begagnat. Vi får se vad som sker framöver. Vet inte riktigt vad jag skulle vilja prova för något. Kanske kommer till insikt att jag hade den optimala bilen för mig.Hoppas du inte ångrar dig när flipparsjukan lägger sigMen lite fläng och omväxling är alltid roligt
![]()
En sak vet man iallafall - att drömmen om det bästa för en själv aldrig kommer vara det man har eller gör för tillfället. Du hittar säkert något annat kul i den ständiga jakten på nya upplevelserHa ha, jag är redan tveksam. Men ja ja, det finns alltid flera. Dock vet man ju skicket på vad man har men inte vad man får om man köper begagnat. Vi får se vad som sker framöver. Vet inte riktigt vad jag skulle vilja prova för något. Kanske kommer till insikt att jag hade den optimala bilen för mig.![]()
Se där. Mycket bättre.Blev en sån här.
Trevlig på alla sätt och vis, men tyvärr lite liten display IMHO. Beställde en 10.25" Android-display och ska installera. Verkar vara relativt simpelt men tänkte ändå höra om någon har gjort det innan? Tips & Tricks mottages gärna.
![]()
Se där. Mycket bättre.
Nu ser displayen inte ut som en billig och plastig tablet från dollar store längre. Dessutom tonvis med fler funktioner.
Före:
![]()
Efter:
![]()
Är första bilen en Mercedes eller Hyundai?Se där. Mycket bättre.
Nu ser displayen inte ut som en billig och plastig tablet från dollar store längre. Dessutom tonvis med fler funktioner.
Före:
![]()
Efter:
![]()
Jag var där med min Morgan och sitter på en fällstol i bild mellan den och den röda BMWn i bild!Ikväll har vi varit ute och träffat andra biltokar.![]()
![]()
Morganfantaster..! Inga tunnisar direkt.Jag var där med min Morgan och sitter på en fällstol i bild mellan den och den röda BMWn i bild!![]()
Det var som rackarns... Det skulle man ju ha velat veta. Ett gemensamt wristshoot framför våra bilar kanske hade varit på sin plats.Jag var där med min Morgan och sitter på en fällstol i bild mellan den och den röda BMWn i bild!![]()
Amethyst?Måste ha gått undan I natt....
Fick just dessa bilder![]()
![]()
![]()
![]()
Nej den heter något annat tror jag....Amethyst?
Tjusigt!!!Måste ha gått undan I natt....
Fick just dessa bilder![]()
![]()
![]()
![]()