Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med deras egna spray eller nått annat vårdande/rostskyddande?
Tack för varningen, ska se till att hålla koll på det. Tycker bultar o dylikt borde vara i rostfritt med tanke på vad det kostar..Jag har kört med båda, men till vintern är det viktigt att tvätta det ordentligt för saltet äter upp det mesta.
Tack för varningen, ska se till att hålla koll på det. Tycker bultar o dylikt borde vara i rostfritt med tanke på vad det kostar..
Inte det minstaKapen i golvet är alltid spännande!
Manuell Subaru Forester -09.
Det slirar och känns som att man inte får i någon växel. Sambon fick detta problem för några dagar sedan. Jag testade bilen efter det och allt fungerade som det skulle. Nu på morgonen är det likadant.
Någon som vet vad felet skulle kunna vara?
Bör väl vara något med växellådan eller kopplingen? Hoppas bara att inte lådan rasat.
Får man säga klassiskt kvinnoprblem?Kopplingen. 13K kostar det. Kunde varit värre.
Har du inte sett Macken? Turbo och den gule Datsun. Gamla gubbar käkar lameller.Får man säga klassiskt kvinnoprblem?
Nej det får man inte…
Så jag håller tyst![]()
Har du inte sett Macken? Turbo och den gule Datsun. Gamla gubbar käkar lameller.
1.55 in
Så sjukt jävla satan.Ledig dag. God morgon! Faaaan…
![]()
![]()
Har faktiskt också råkat ut för det där, hemma på radhusparkeringen för 10 år sen. Jäkligt otippat va det, och jäkligt fräcka tjuvar då parkeringen ligger omgiven av radhus på alla sidorLedig dag. God morgon! Faaaan…
![]()
![]()
Fy faan!Ledig dag. God morgon! Faaaan…
![]()
![]()
Kan inget annat än beklagaLedig dag. God morgon! Faaaan…
![]()
![]()
Bara gratulera!Passade på att städa kupén på vår 530 (g31)bilen fyller 6 år i juni och 5k mil på mätaren men skicket är som ny, inte ett enda fel sedan vi köpte för 3 år sedan
![]()
Ja jäklar vad de länsat invändigt, såg bara ratten och hjulen först. Fifän vilka svin.Fy faan!
Jag visste inte att ventilationsutblåsen är stöldbegärliga. Och knappen för varningsblinkers!
Misstänker att elektroniken/ECU:errna under/bakom HVAC är vad de ville åt. Som monteringsenhet är instrumentbrädan med all sin elektronik (oftast!) den enskilt dyraste. Därefter kommer motorn och stolarna.Ja jäklar vad de länsat invändigt, såg bara ratten och hjulen först. Fifän vilka svin.
Tråkigt att höra! Mina tre senast BMW köpte jag när bilarna har varit ca 3 år gamla, bakhjulsdriven på samtliga och ca 4-5 k mil på mätaren.Bara gratulera!
Mor har haft mer problem med sin x1 från samma år sen hon skaffa den än nära alla bilar hon haft de senaste 20 åren.
Dålig drivaxel, regnar in via dörren, däcksensorer pajar i omgångar, dött batteri bytt sen glömt programmeras om så dött på en vecka igen (Bavaria) och adblue värmekabel pajade i vintras. Inatt påväg hem från Arlanda klockan 03.00 har fjädern höger fram antingen gått av eller hoppat ur fjäderskålen så vi fick punka. Tur som var inte på motorvägen men det är INTE kul med däckexplosion i 100 km/h..
![]()
Mycket fin bil i övrigt med knappt 6.000 mil men nu ska den väck.
Jag kanske har haft tur med nuvarande G31 och dem andra bilarna (F20 och F31) har varit helt felfria under min ägo under en period på ca 6 år.
Trist, beklagar! Amatörer som slagit in rutan också… På plussidan har de nog inte sabbat trösklar / underrede då de lämnat bilen på domkrafter. Märkligt att de lämnade skivor / ok, det är väl keramik på BMW med guldfärgade ok (?).Ledig dag. God morgon! Faaaan…
![]()
![]()
fyfan vad tråkigtLedig dag. God morgon! Faaaan…
![]()
![]()