• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Oklart vart jag ska skriva detta men testar här först då ni brukar ha bra koll. 😊

Har ni några rekommendationer gällande bakåtvänd barnbilstol som används ca 1-2 gånger i månaden till en nu 18 månaders liten tjej(systerdotter). Känner att jag borde införskaffa en för att kunna hjälpa till lite oftare. 😊

Som barnlös och ej helt välbevandrad i detta så är det en djungel.

Oklart vart jag ska skriva detta men testar här först då ni brukar ha bra koll. 😊

Har ni några rekommendationer gällande bakåtvänd barnbilstol som används ca 1-2 gånger i månaden till en nu 18 månaders liten tjej(systerdotter). Känner att jag borde införskaffa en för att kunna hjälpa till lite oftare. 😊

Som barnlös och ej helt välbevandrad i detta så är det en djungel.
Om du inte kör långt eller i högre farter hade jag personligen kört på något begagnat på blocket…
Isofix är ju jäkligt bekvämt om du ska ta in o ur stolen emellanåt (om din bil har det).

Tillbaka
Topp