Har tittat ytligt men inte provkört eller satt mig in i ägarnas erfarenheter. Verkar dock få en del moderna teknologi för billig peng? Har du erfarenheter av Insignia? Designen är inte fel!Opel Insignia kanske kan vara något? @Dru @Tripeiro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har tittat ytligt men inte provkört eller satt mig in i ägarnas erfarenheter. Verkar dock få en del moderna teknologi för billig peng? Har du erfarenheter av Insignia? Designen är inte fel!Opel Insignia kanske kan vara något? @Dru @Tripeiro.
Har tittat ytligt men inte provkört eller satt mig in i ägarnas erfarenheter. Verkar dock få en del moderna teknologi för billig peng? Har du erfarenheter av Insignia? Designen är inte fel!
Upp med bilderna.
Får man fråga vad eventet kostade?
Jag vet faktiskt inte, jag tog dit kunder och notan gick direkt till HQ. Helt sjukt roligt. Körning i simulator, offroad med Cayenne, och bana med en massa olika bilar. En heldag helt enkelt. En liten rolig grej var att jag slog banrekordet på simulatorn. Tydligen har man spelat för mycket tvspel.
Har tittat ytligt men inte provkört eller satt mig in i ägarnas erfarenheter. Verkar dock få en del moderna teknologi för billig peng? Har du erfarenheter av Insignia? Designen är inte fel!
Var det via porsche eller vart vänder man sig för ett sånt häftigt event???Jag vet faktiskt inte, jag tog dit kunder och notan gick direkt till HQ. Helt sjukt roligt. Körning i simulator, offroad med Cayenne, och bana med en massa olika bilar. En heldag helt enkelt. En liten rolig grej var att jag slog banrekordet på simulatorn. Tydligen har man spelat för mycket tvspel.
En polare som jobbar med skadereglering och maskinskada letar Insignia. Han törs inte köra Audi och BMW nu när han sitter på facit. Opeln är för hans premisser (säker, större kombi med skaplig komfort och utrustning) modellen som har absolut lägst skadekostnader. Nog så viktig aspekt när man köper beg som närmar sig slutet på maskinskadeförsäkringen.
Hur blir man kund till dig?
Var det via porsche eller vart vänder man sig för ett sånt häftigt event???
Var det rentav via porsche driving experience??
Med alla RS6 och Porschediskussioner i nära minne ska jag nu plocka luften och livsglädjen ur er alla med följande fråga:
För 180 papp. Vad ska jag ha för kombi?
Krav : Så ny som möjligt ( från 2012 typ) och inget billigare märke ( Typ Dacia ). I övrigt inget särskilt.
Kör XC60 ( tjänstebil ) idag men blir av med den strax...
Det svaret jag drömmer om är något i stil med " tvåbarnsföräldrar ligger mig varmt om hjärtat och jag är berörd över det faktum att du blir av med Volvon. Som tur är har jag en sprillans Porsche Cayenne i garaget som du kan få för de pengarna "
Även mer rimliga och troliga svar mottages tacksamt.
Det är ju en småbil!?Honda Civic tourer. Väldigt bra utrymmen och bra kvalité till det priset du söker.
Jag med, jag med!!Hmm, det kan vi nog ordna.
Det är ju en småbil!?
Bra kvalitet absolut, men inget jag skulle köra runt med som tvåbarnsfarsa. Men så är jag bortskämd med utrymmen.
Jaså? Interiört betydligt större än nya C-klass som jag byter till nu. Baksäte och bagageutrymme som en E-klass. 1670l med nedfällda säten i Civicen.
Har jobbat på Honda och jobbar på Mercedes så jag kan tycka mig kvalificerad att uttala mig om det. Inte samma känsla som i en C-klass, men du får en ny bil med bra kvalité och enorma utrymmen till det priset du vill ha. Åk in och kolla om du inte tror mig.
Njäee men trökig bilNågon som har erfarenhet av Audi A6 avant 2015 och framåt?
Njäee men trökig bil
Om man ska ha en kombi vad ska man köpa då?
Känns väl dock lite fel att jämföra en last gen med en 2015Kan bara säga att jag är supernöjd med min BMW 320d E91. Bra kombo av körglädje och utrymme.
Känns väl dock lite fel att jämföra en last gen med en 2015
Budget? Skrytbehov? Behöver du även kupeutrymmet så går ju alla golf-klassbilar bort (Golf, 3-serie, C-klass, A4 etc)Om man ska ha en kombi vad ska man köpa då?
320 är en fin bil och jag hade gärna haft en själv (eller en 335a) men du har inte 3 barn och en hund i den vaKan bara säga att jag är supernöjd med min BMW 320d E91. Bra kombo av körglädje och utrymme.
Kör på allroad!Någon som har erfarenhet av Audi A6 avant 2015 och framåt?
Why? Värt den extra 100' för plast och markfrigång om man inte behöver det?Kör på allroad!
Kostar det verkligen 100 000kr extra?Why? Värt den extra 100' för plast och markfrigång om man inte behöver det?