Såg en Benley SUV idag på stan. Kräktes lite i munnen.
Såg en turkos Bentayga i Halmstad idag med JW som personlig regskylt. Någon stekig gubbe som satt i den.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg en Benley SUV idag på stan. Kräktes lite i munnen.
Bakifrån ser den ut som en kinabil från 90-talet.Skitsnygg i fronten tycker jag! Baksidan kunde väl sett lite bättre ut.
Bentley är en Audi i lyxförpackning!Jag är ännu inte övertygad om Bentleyns design, jag tycker att den ser väldigt märklig ut, den är säkert en bättre bil än Range Rover (det är ju faktiskt alla bilar) men designmässig är den inte alls i samma klass, även inredningen ser omodern och lite konstgjord ut, vilket är lite märkligt då den väl kostar dubbelt så mycket som en RR.
Då gillar jag de äldre mer;
![]()
Jag gillar den svala elegansen i de äldre modellerna, trots att den är ganska vräkig så är den återhållsam och lite blygsam. Mer James Bond och mindre Hulken.
Äldre Bentley och Rolls är ju stenhårda!! Tycker de är riktigt mäktiga när man möter dem på vägen.Jag är ännu inte övertygad om Bentleyns design, jag tycker att den ser väldigt märklig ut, den är säkert en bättre bil än Range Rover (det är ju faktiskt alla bilar) men designmässig är den inte alls i samma klass, även inredningen ser omodern och lite konstgjord ut, vilket är lite märkligt då den väl kostar dubbelt så mycket som en RR.
Då gillar jag de äldre mer;
![]()
Jag gillar den svala elegansen i de äldre modellerna, trots att den är ganska vräkig så är den återhållsam och lite blygsam. Mer James Bond och mindre Hulken.
Grattis! Bra med alla modellbeteckningar överallt också så man inte glömmer vad man kör / blandar ihop med någon annan Audi-modell.Perfekt dag för att hämta ut nya bilen
![]()
Tack! A, heller hurGrattis! Bra med alla modellbeteckningar överallt också så man inte glömmer vad man kör / blandar ihop med någon annan Audi-modell.![]()
Ös på med bilder!Leverans idag
![]()
Malmö?Leverans idag
![]()
Jag skulle ju få låna den några dagar i sommar, eller hur?Leverans idag
![]()
Härligt stort grattis!Leverans idag
![]()
Åh Gud..snyft...jag vill vara vuxen och ha pengar......![]()
Tack alla
![]()
Tack alla
Yes, avslöjad på franska loggan i bakgrundenMalmö?
Där har man varit ett par gånger och förhandl... drömt!![]()
Ja har leverans på måndagLeverans idag
![]()
Helrätt. Såg en gammal dam i en på Östermalm idag. Över 70. Dock ingen personlig plåt.Såg en turkos Bentayga i Halmstad idag med JW som personlig regskylt. Någon stekig gubbe som satt i den.![]()
Ja den absoluta merparten dessvärreDet är många vuxna som inte har möjlighet att ha en sån bil!
Grattis @par till en kanonbil! Bor också i Malmö så jag vinkar om jag ser dig!
Ja det var inte så jag menade, skulle lagt in fler dystra punkter efter "vuxen" heheDet är många vuxna som inte har möjlighet att ha en sån bil!
Grattis @par till en kanonbil! Bor också i Malmö så jag vinkar om jag ser dig!
Taggad? Var lite jobbigt att köra hem och höra allt smatter från grusetJa har leverans på måndag![]()
I know.. blir samma visa måndag.Taggad? Var lite jobbigt att köra hem och höra allt smatter från gruset![]()
Taggad? Var lite jobbigt att köra hem och höra allt smatter från gruset![]()
I know.. blir samma visa måndag.
Grym, stort grattisPerfekt dag för att hämta ut nya bilen
![]()
Booom, riktigt jäkla bra![]()
Tack alla