• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Någon som kört/åkt i en Mazda CX-5? Verkar vara en riktigt bra bil till en relativt liten peng. Det jag oroar mig för är ljudnivån. Vad säger ni? :)
 

Tapiren

Cartier
Jag är ännu inte övertygad om Bentleyns design, jag tycker att den ser väldigt märklig ut, den är säkert en bättre bil än Range Rover (det är ju faktiskt alla bilar) men designmässig är den inte alls i samma klass, även inredningen ser omodern och lite konstgjord ut, vilket är lite märkligt då den väl kostar dubbelt så mycket som en RR.

Då gillar jag de äldre mer;
bentley_turbo_r_black_blue_1996.jpg

Jag gillar den svala elegansen i de äldre modellerna, trots att den är ganska vräkig så är den återhållsam och lite blygsam. Mer James Bond och mindre Hulken.
 
Jag är ännu inte övertygad om Bentleyns design, jag tycker att den ser väldigt märklig ut, den är säkert en bättre bil än Range Rover (det är ju faktiskt alla bilar) men designmässig är den inte alls i samma klass, även inredningen ser omodern och lite konstgjord ut, vilket är lite märkligt då den väl kostar dubbelt så mycket som en RR.

Då gillar jag de äldre mer;
bentley_turbo_r_black_blue_1996.jpg

Jag gillar den svala elegansen i de äldre modellerna, trots att den är ganska vräkig så är den återhållsam och lite blygsam. Mer James Bond och mindre Hulken.
Bentley är en Audi i lyxförpackning!
 
Jag är ännu inte övertygad om Bentleyns design, jag tycker att den ser väldigt märklig ut, den är säkert en bättre bil än Range Rover (det är ju faktiskt alla bilar) men designmässig är den inte alls i samma klass, även inredningen ser omodern och lite konstgjord ut, vilket är lite märkligt då den väl kostar dubbelt så mycket som en RR.

Då gillar jag de äldre mer;
bentley_turbo_r_black_blue_1996.jpg

Jag gillar den svala elegansen i de äldre modellerna, trots att den är ganska vräkig så är den återhållsam och lite blygsam. Mer James Bond och mindre Hulken.
Äldre Bentley och Rolls är ju stenhårda!! Tycker de är riktigt mäktiga när man möter dem på vägen.
 

Lyfali

Cartier
Skoda Roomster TSFI från 2007, bästa klätterbilen, med alla baksäten uttagna kan jag bränna in 10 crashpads, och jag kan sova raklång bak när jag inte har säten i, drar 0.6 och har 107 riktigt trötta hästkrafter!


Glömde jag säga att den är butugly? men har fyra riktigt tunga mattsvarta lättmetals fälgar på.
 
Topp