Var har du fixat en klister skylt?![]()
Tack alla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var har du fixat en klister skylt?![]()
Tack alla
PC gjorde det till mig. Har du hört med dem? Finns säkert mängder av ställen att ta från annarsVar har du fixat en klister skylt?![]()
Jag kör med självhäftande på den stora just nu... Men skall undersöka det!PC gjorde det till mig. Har du hört med dem? Finns säkert mängder av ställen att ta från annars
Bara jaga! Annars finns en uppsjö med sidor du kan beställa frånJag kör med självhäftande på den stora just nu... Men skall undersöka det!
Är uppvuxen med att farsan hade en 1989 iroc z 28, 5.7 liter. Han hade den från 89 till 2003. Riktigt rolig bil för sin tid.Så jäkla bra! Vilket habegär
Varvtiden är hyfsad med tanke på priset i USA
Inget korttidsägande där inteÄr uppvuxen med att farsan hade en 1989 iroc z 28, 5.7 liter. Han hade den från 89 till 2003. Riktigt rolig bil för sin tid.
Tackar!Inget korttidsägande där inte
Kommer ihåg att jag tyckte dem var grymma när jag var liten
Grattis till nya bilen med
Hämtade precis ut min X300 efter 5 månader i garage.
![]()
Ser ut som du har bästa BMW:n, 635!Grymt!
Nu är mitt garage bara nån meter bort, så jag har alltid möjlighet att titta på min. Men officiella påställningsdagen, 1 april, är alltid lika skoj!
![]()
Ser ut som du har bästa BMW:n, 635!![]()
Är det en äkta M635?Grymt!
Nu är mitt garage bara nån meter bort, så jag har alltid möjlighet att titta på min. Men officiella påställningsdagen, 1 april, är alltid lika skoj!
![]()
Nope. Vanlig 635:a.Är det en äkta M635?
RS3? Eller varför inte en RS4a?Audi s3 2008. Flipgalen som man är har jag börjat titta på andra.
Någon som kan flika in på 330i e92? Rädd att den känns slöare än s3an.
335i känns lika intressant som opålitlig med rasande turbos etc
330 med N53 motorn är verkligen inte mera driftsäker tyvärrAudi s3 2008. Flipgalen som man är har jag börjat titta på andra.
Någon som kan flika in på 330i e92? Rädd att den känns slöare än s3an.
335i känns lika intressant som opålitlig med rasande turbos etc
Kikat på dom. Vill helst hålla mig under 200ingen. Rs3 känns vettig men sticker iväg. Rs4 är cool men skyhög försäkring samt känns lite struliga?RS3? Eller varför inte en RS4a?
330 med N53 motorn är verkligen inte mera driftsäker tyvärr
Spridare, tändspolar, högtryckspumpar - allt krånglar tyvärr. Visar sig med ryckig gång och ibland men inte alltid, lysande motorlampa och felkoder.Jasså? Tänker att man slipper wastegate tjaffset med turbosarna. Berätta gärna mer!
Usch, då går ju den fetbort. Undrar om det finns någon modell öht från BMW dom är driftsäker. Jag har haft att göra med två x5or tidigare och det var tametusan problem med båda. Motorras på 4.6an dessutom. Suck.Spridare, tändspolar, högtryckspumpar - allt krånglar tyvärr. Visar sig med ryckig gång och ibland men inte alltid, lysande motorlampa och felkoder.
BMWs 3 liters diesel från 2008 och framåt är mycket, mycket driftsäker.Usch, då går ju den fetbort. Undrar om det finns någon modell öht från BMW dom är driftsäker. Jag har haft att göra med två x5or tidigare och det var tametusan problem med båda. Motorras på 4.6an dessutom. Suck.
Audi s4 2010?
Tänker du på b7 eller b8?Kikat på dom. Vill helst hålla mig under 200ingen. Rs3 känns vettig men sticker iväg. Rs4 är cool men skyhög försäkring samt känns lite struliga?
Haft både E90 (N54) och F30 335 (N55), fungerade helt felfrittUsch, då går ju den fetbort. Undrar om det finns någon modell öht från BMW dom är driftsäker. Jag har haft att göra med två x5or tidigare och det var tametusan problem med båda. Motorras på 4.6an dessutom. Suck.
Audi s4 2010?
Haft både E90 (N54) och F30 335 (N55), fungerade helt felfritt
Fast å andra sidan hade jag F30'n endast i ca 6mån..
Precis! B7 är ju jäkla fin. B8 lär dröjaTänker du på b7 eller b8?
Jag körde en ny B8 5500 mil, kändes mkt välbyggd, inga strul alls. Läste inte allt där, b8 går nog bort, ursäkta.
BMWs 3 liters diesel från 2008 och framåt är mycket, mycket driftsäker.
Sedan ska man veta att alla 330i bensin inte är trasiga heller. Jag har haft två och de var helt felfria när jag ägde dem. Dock köpte jag dem begagnade samt sålde dem när jag kört ungefär två tusen mil så jag vet ju inte vad som hände innan och efter.
En fröjd!Grymt!
![]()
Fan vad coolt projekt! Jättekul att se, en dröm för mig att göra något liknande.Håller på och renoverar den här Corvette indy pacecar:en från 1978.
![]()
![]()
![]()
Proveniens
![]()
Original "tank sticker"
![]()
![]()
![]()
![]()