• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Lolle

Panerai
Bytte in fruns gamla Mini clubman mot en ny Cooper S. Så får vi se om jag faktiskt också får köra den, ytterst tveksam till det dock ;)

Enlight6.jpg

Enlight5.jpg
 

Wi

NLA
2-Faktor
Hejdå Mercedes! Stor risk att jag aldrig kommer äga en bil till som har den loggan på sig. Jag är lite väl dramatisk men orden överskattad och verkstad är det jag tar med mig från denna erfarenheten.
IMG_0138.JPG

Fin! Men tråkigt med dåliga erfarenheter.
Vad blir det nu?
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Fan, jag åkte till BMW för att prova en beggad M235i (vilket jag iofs gjorde ändå)
Men den var inte lika rolig längre när denna stod i samma hall:
fullsizeoutput_5d0.jpeg


Edit: Någon som vill köpa en 116613LB? jag tror jag måste ha en M2a :D
 
Senast ändrad:

Edin

Panerai
Tråkigt när underrede slickar i curbsen så det slår gnistor med :(

Syftar du på @par s nya bil?
Är ju coolt med gnistor när man skrapar i Curts och gatan. Gjorde det rätt mycket med min röda fara (Civic Type R) som var sänkt ordentligt med ett ban anpassat chassie. De som låg bakom mig blev som små barn med flin som nådde från öra till öra på kulturerna när jag sprutade gnistor. :D
 

demondave

Rolex
Bilder bortplockade

Nu är det den tiden på året igen! Inte helt safe än, men i fredags åkte sommarsulorna på. En snabb handtvätt fick bort det värsta av vintern i alla fall, duger så länge. Känslan med sommardäcken alltså, nykär igen!
 
Senast ändrad:

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor


Nu är det den tiden på året igen! Inte helt safe än, men i fredags åkte sommarsulorna på. En snabb handtvätt fick bort det värsta av vintern i alla fall, duger så länge. Känslan med sommardäcken alltså, nykär igen! :D

Rätt nöjd med parkeringsplatsen efter flytten också ;)
Snyggt med dom fälgarna! M235i är riktigt nice asså :)
 

K-S

Rolex
2-Faktor


Nu är det den tiden på året igen! Inte helt safe än, men i fredags åkte sommarsulorna på. En snabb handtvätt fick bort det värsta av vintern i alla fall, duger så länge. Känslan med sommardäcken alltså, nykär igen! :D

Rätt nöjd med parkeringsplatsen efter flytten också ;)
Är de 235?
 
Topp