D
Deleted member 1265
Guest
@BadkarsPiraten
Är det där BBS E88?
Är det där BBS E88?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@BadkarsPiraten
Är det där BBS E88?
Fyfan vad värdelöst!
Tjena, Jag ser att du är Västeråsare.
Jag ska flytta tillbaka till Västerås nu i sommar och söker därmed garage för min Viper.
Har du kanske ledtråd på någon som är sugen på att hyra ut?
Trevligt, du är så välkommen med Vipern
Bor själv utanför stan så har ingen koll på garageplatser inne i stan tyvärr.
Lider med dig, vet hur det kännsKom ner till garaget imorse och hittade bilen på skivornaBörjar ledsna lite nu. Fick även höra att dom försökte pistolråna grannen på hans R8 för några dagar sedan men han körde bara så dom fick ingen bil. Kanske blir att skaffa något mer low key. Jävligt tråkigt!
![]()
Ha en fin sommar med din vackra Jagga !! PS. Kan alltid vara lite strul efter vinterdvalan, men är som bortblåst när genuin läderdoft bla. möter upp. DS.Sommarbilen framkörd! Efter en mindre mardröm där jag till slut fick göra inbrott i min egen bil är den nu ute på vägarna igen, känns riktigt bra! Batteriet, som var nytt i höstas, har stått på underhållsladdning hela vintern men lyckades ändå få någon slags kortslutning, så till slut fick jag gräva fram ett skrotbatteri som i vart fall inte hade kortis, så då gick den ju att kabla igång.
![]()
TackHa en fin sommar med din vackra Jagga !! PS. Kan alltid vara lite strul efter vinterdvalan, men är som bortblåst när genuin läderdoft bla. möter upp. DS.
Ingen erfarenhet av den, men däremot så är mitt tips att överväga automatlåda till en vridstark diesel. Blir ett väldigt harvande med spaken med 6 vxl manuell.Funderar på att köpa en fullutrustad mazada 6 kombi. 175hk diesel och ev manuella låda. Någon som har några erfarenheter?
![]()
Håller med föregående talare, automat är ett givet val till en standardbil med vridstark motor.Ingen erfarenhet av den, men däremot så är mitt tips att överväga automatlåda till en vridstark diesel. Blir ett väldigt harvande med spaken med 6 vxl manuell.
Kör en 163hk 400nm s60 nu med manuell låda och det går utmärktIngen erfarenhet av den, men däremot så är mitt tips att överväga automatlåda till en vridstark diesel. Blir ett väldigt harvande med spaken med 6 vxl manuell.
Se på fan, nu är jag stolt bilägare igen. Min senaste pärla såldes till @Vincent, eftersom att jag inte är ett fan av snabba bilar med mycket hästkrafter (Opel Astra 1,6, 104 hp).
Här är mitt senaste tillskott... - Sasha Grey 2.0 - Skoda Octavia, årsmodell 2001 med 74 starka kameler under huven. Nybesiktad med blanka papper, nytvättad och jungfruturen är tagen.
Prislapp? 0:-
Funderar på att köpa en fullutrustad mazada 6 kombi. 175hk diesel och ev manuella låda. Någon som har några erfarenheter?
![]()
Redan gjort. Det var faktiskt kvalitén invändigt (åtminstone i topputrustat utförande) som fick mig att bli riktigt sugen. Blev förvånad faktiskt. Tycker att den princip är likvärdig med inredningen från förra generationens Volvo bilar, vilket ändå för priset får ses som ett gott betyg.Tycker den är jäkligt snygg, men om du inte testat än, testa. Mazda är ett av märkena som jag tycker känns plastiga invändigt. Men vacker bil, speciellt utan främre nummerskylt.
Ser riktigt fin ut!Redan gjort. Det var faktiskt kvalitén invändigt (åtminstone i topputrustat utförande) som fick mig att bli riktigt sugen. Blev förvånad faktiskt. Tycker att den princip är likvärdig med inredningen från förra generationens Volvo bilar, vilket ändå för priset får ses som ett gott betyg.
![]()
Fint, skärmen ser verkligen exakt ut som BMWsRedan gjort. Det var faktiskt kvalitén invändigt (åtminstone i topputrustat utförande) som fick mig att bli riktigt sugen. Blev förvånad faktiskt. Tycker att den princip är likvärdig med inredningen från förra generationens Volvo bilar, vilket ändå för priset får ses som ett gott betyg.
![]()
Tack vare min kära bror! Batteriet dog och den blev ståendes på parkeringen, trots att han hade ett nytt batteri i förrådet och att han betalade 250:-/månad för parkering.Grattis!
Hur lyckas man med att köpa något sådant för 0:- pickadoller? Skoda till trots...![]()
Tack vare min kära bror! Batteriet dog och den blev ståendes på parkeringen, trots att han hade ett nytt batteri i förrådet och att han betalade 250:-/månad för parkering.
Han blev bara glad att jag löste det... Först tänkte han till och med betala mig en slant för det.
Och jag hade inga som helst planer på att köpa en bil, men för 3-4000:- fick jag den servad och i helt okej skick (blanka papper). Förhoppningsvis rullar Sasha på ett tag framöver!
Det roliga är att jag har en bror till med en Audi A3 ståendes på precis samma sätt... Jävla tomtar.![]()
Sommarbilen framkörd! Efter en mindre mardröm där jag till slut fick göra inbrott i min egen bil är den nu ute på vägarna igen, känns riktigt bra! Batteriet, som var nytt i höstas, har stått på underhållsladdning hela vintern men lyckades ändå få någon slags kortslutning, så till slut fick jag gräva fram ett skrotbatteri som i vart fall inte hade kortis, så då gick den ju att kabla igång.
![]()
Jupp, även vreden och knapparna under är ganska lika.Fint, skärmen ser verkligen exakt ut som BMWs
Håller med föregående talare, automat är ett givet val till en standardbil med vridstark motor.
Verkligen! Jag sålde bilar runt millenieskiftet då Chrysler lanserade sin PT Cruiser och jag var i Italien på Europalanseringen. Att köra en rätt klen liten 4-cylindrig motor med en ännu sämre automatlåda i bergen runt Lago Maggiore var en riktig flopp!Automat i en kass motor måste dock vara det värsta som finns.
Går ju knappt att accelerera lugnt från 90 till 100 utan att den ska kasta ner 1-2 växlar...
Äntligen vår!
![]()