• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
image.jpg

Inte det bästa vädret men det vägs upp av avlägset muller från 27-liters V12or..
 
Du hittar det under "Paket" och det heter AMG Sky.

Sorry men det finns inte där. Detta är alltså en all terrain och inte en vanlig kombi, till den vanliga hittar jag det direkt men inte till denna. Har inte ens sett några bilder på AT med AMG-paketet heller även om jag letat.

Frågade inte ens handlaren om det då jag trodde att det inte fanns
 

popeofdenim

Cartier
Sorry men det finns inte där. Detta är alltså en all terrain och inte en vanlig kombi, till den vanliga hittar jag det direkt men inte till denna. Har inte ens sett några bilder på AT med AMG-paketet heller även om jag letat.

Frågade inte ens handlaren om det då jag trodde att det inte fanns
Ah, det kan vara jag som missat att det inte finns till den...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Sorry men det finns inte där. Detta är alltså en all terrain och inte en vanlig kombi, till den vanliga hittar jag det direkt men inte till denna. Har inte ens sett några bilder på AT med AMG-paketet heller även om jag letat.

Frågade inte ens handlaren om det då jag trodde att det inte fanns
Det som förvirrar är att om man trycker på din länk dyker en vanlig kombi upp.
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
IMG_6658.JPG


Förvisso en dryg vecka gammal bild, men ändå.
Besökte Stuttgart och Porsche (även Merca hanns med, på undantag) Museum.
Så nu är det bestämt - en Porka måste in i garaget relativt snart. Eftersom jag gillar udda prylar så är det dock inte helt otänkbart att det blir en med transaxel (jo jag vet, 911 är den enda riktiga Porschen...)
Blev helt förtrollad av alla bilar (och allt folk som var där och brann för 24-timmars). Kände inte ens nästan samma hos Merca - eller ens i Modena en vecka senare.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
IMG_6658.JPG


Förvisso en dryg vecka gammal bild, men ändå.
Besökte Stuttgart och Porsche (även Merca hanns med, på undantag) Museum.
Så nu är det bestämt - en Porka måste in i garaget relativt snart. Eftersom jag gillar udda prylar så är det dock inte helt otänkbart att det blir en med transaxel (jo jag vet, 911 är den enda riktiga Porschen...)
Blev helt förtrollad av alla bilar (och allt folk som var där och brann för 24-timmars). Kände inte ens nästan samma hos Merca - eller ens i Modena en vecka senare.
Kände precis tvärt om när jag gjorde den tyskturen
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Kände precis tvärt om när jag gjorde den tyskturen
Fint att alla är olika! ;)
Kan det varit att muséet var gratis och att folk stod och skrek när en av Porscharna tvingades in i depån? Fan vet.

Är noll och intet intresserad av 24h (visste inte ens att det var när vi var där), men det blir en speciell aura när folk typ sitter och gråter i sin tältsäng (absolut) för att bilen från Stuttgart tvingas bryta.
Kanske är jag blödig?
 
Topp