Bally
Basic
Kan ha varit att jag kikade lite för snabbt, men jag såg inget om att det skulle finnas.Man får alltså inte farthållare för de pengarna??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ha varit att jag kikade lite för snabbt, men jag såg inget om att det skulle finnas.Man får alltså inte farthållare för de pengarna??![]()
Fasen vad kul! Mycket bilder vill vi ha nu!![]()
Inte det bästa vädret men det vägs upp av avlägset muller från 27-liters V12or..
Ska försöka komma ihåg att ta bilder så slänger jag upp dem ikväll! Det stora programmet drar igång imorn dock!Fasen vad kul! Mycket bilder vill vi ha nu!![]()
AMG paketet. Värt varenda krona när du ska byta den sen samt att den ser trevligare ut när du äger den...Vad säger ni om denna spec?
Trycker ev. på avtryckaren om vi kan komma överens om slutpriset.
http://www.mercedes-benz.se/content...13/configurator/configurator_s213.html#/p3506
Online code: M2662008
AMG paketet. Värt varenda krona när du ska byta den sen samt att den ser trevligare ut när du äger den...
Du hittar det under "Paket" och det heter AMG Sky.Visa mig gärna hur jag lägger till det i konfiguratorn för att jag har minsann letat........ :-s
Du hittar det under "Paket" och det heter AMG Sky.
Ah, det kan vara jag som missat att det inte finns till den...Sorry men det finns inte där. Detta är alltså en all terrain och inte en vanlig kombi, till den vanliga hittar jag det direkt men inte till denna. Har inte ens sett några bilder på AT med AMG-paketet heller även om jag letat.
Frågade inte ens handlaren om det då jag trodde att det inte fanns
Det som förvirrar är att om man trycker på din länk dyker en vanlig kombi upp.Sorry men det finns inte där. Detta är alltså en all terrain och inte en vanlig kombi, till den vanliga hittar jag det direkt men inte till denna. Har inte ens sett några bilder på AT med AMG-paketet heller även om jag letat.
Frågade inte ens handlaren om det då jag trodde att det inte fanns
Kände precis tvärt om när jag gjorde den tyskturen![]()
Förvisso en dryg vecka gammal bild, men ändå.
Besökte Stuttgart och Porsche (även Merca hanns med, på undantag) Museum.
Så nu är det bestämt - en Porka måste in i garaget relativt snart. Eftersom jag gillar udda prylar så är det dock inte helt otänkbart att det blir en med transaxel (jo jag vet, 911 är den enda riktiga Porschen...)
Blev helt förtrollad av alla bilar (och allt folk som var där och brann för 24-timmars). Kände inte ens nästan samma hos Merca - eller ens i Modena en vecka senare.
Fint att alla är olika!Kände precis tvärt om när jag gjorde den tyskturen
Du måste klistra in koden också. Länken leder till basmodell utan tillval.Det som förvirrar är att om man trycker på din länk dyker en vanlig kombi upp.
Kände precis tvärt om när jag gjorde den tyskturen
Ni skulle höra detta..synd att man inte kan lägga upp videor
![]()
![]()
![]()
![]()
Mercedes ja.Men museét är väl ändå lite coolt? Om inte annat för arkitekturen.
Mercedes ja.
OJ! Jag såg något liknande, men med spoiler i bak, på Preem, nyligen. Vad brukar de säga på Top Gear, samma färg som en könssjukdom?Lite nytagna bilder
![]()
![]()
![]()
Äntligen! 700 hästar. Dags att sätta jänkarna (o alla andra) på plats..!
Äntligen! 700 hästar. Dags att sätta jänkarna (o alla andra) på plats..!
Hehe ja mycket spoilers är det! Den behöver väl det. Men kan hålla med, därför brukar jag ofta gilla icke-RS bilar mer. Håller även med om filmen, något Porsche ofta levererar..Cool bil (börjar bli gammal - så tycker det är lite mycket spoilers)!
Rätt lökig film dock.