• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

BadkarsPiraten

Vacheron
Storhoran (Tahoen) lämnades tillbaka och tog ut en sprillans ny Passat istället.
Gillar Passater men är fanemig inte överrens med ratten. Knappjävlar som är i vägen. Men en bättre bil rakt igenom än Tahoen.
10600609_10152543172341236_2966485615655949398_n.jpg
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Min tredje bil jag ska sätta på (dålig mening) dessa, för de som missat o gillar väghållning/grepp, köp!!
image.jpg

Farsan har samma däck på sin C63:a. Riktigt bra grepp i torr asfalt. Våtgreppet har jag inte testat så mycket men det går brett överallt om ESP är avstängt oavsett om man vill eller inte :)
 

Zose

Omega
2-Faktor
Är en riktig volvoit med en V70 2.5T (var i Legoland häromdagen och fick prova de danska motorvägarna, tyckte den tryckte på bra även när jag låg i 140 km/h) samt en S80 2.4 (inte riktigt samma tryck om man uttrycker sig snällt och det får man ju göra).
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Så är det ju, men nu handlade det om rs5 och rs6...

RS5 är tyvärr lite av en besvikelse enligt min mening. Snygg men den saknar prestanda och väger för mycket. M3 E92 slår den på fingrarna på nästan allt dock inte utseendet. RS6 däremot är trots vikten en fantastisk bil och detta på grund av dess mångsidighet.
 
Topp