Scubadiver
Basic
Och en mindre smickrande Citroen C2...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det någon på ks som minns siten porscheklubben.se? På mer än ett sätt påminner ks om denna site. Sen blev det autolife o ganska kass tyvärr..
Fyrhjulsdrift och dem däcken låter som en grymt bra allround setup för gatan![]()
Min tredje bil jag ska sätta på (dålig mening) dessa, för de som missat o gillar väghållning/grepp, köp!!![]()
I mitten på juni, då det var skönare ute än nu...
![]()
I mitten på juni, då det var skönare ute än nu...
![]()
Alltid älskar designen på RS6 i alla dess versioner. Kanske en av de snyggare bilarna som finns enligt min mening.
RS5 är snyggare! Våga vägra kombi.![]()
RS5 är snyggare! Våga vägra kombi.![]()
![]()
Min raket!
Rs6an har dubbelturbo, I rest my case![]()
Rs6an har dubbelturbo, I rest my case![]()
Dubbelturbo har rätt många bilar nuförtiden, bmw 550d vill jag minnas ha trippelturbo..
Men en fin bil hel klart!
Dubbelturbo har rätt många bilar nuförtiden, bmw 550d vill jag minnas ha trippelturbo..
Men en fin bil hel klart!
Så är det ju, men nu handlade det om rs5 och rs6...