• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Chuck

Patek
2-Faktor
I mitten på juni, då det var skönare ute än nu...

ImageUploadedByTapatalk1408611905.231694.jpg

Varför skärpte man sig inte i skolan.....


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

Thomas77

Omega
Ny bil här, ja eller nyare än vad jag hade tidigare iallafall ;)

En Bmw 335 Xi Sedan 08:a. Går rätt bra men jag måste nog ha en större intercooler i den.
 

Thomas77

Omega
Nä det kan jag inte tänka mig men den har ett steg 1 trim och bmw raggarna på diverse forum säger att intercoolern är lite av en flaskhals. Som gammal vedbo trimmare av Volvo vet jag också att kall luft är alltid bra
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Nä det kan jag inte tänka mig men den har ett steg 1 trim och bmw raggarna på diverse forum säger att intercoolern är lite av en flaskhals. Som gammal vedbo trimmare av Volvo vet jag också att kall luft är alltid bra

Jag tycker du ska låta den vara som den är. Vet inte hur många 335 jag sett som ryker mer än en gammal Merca diesel.
 

stenlund

Omega
Efter flera BMW:s blev det för några månader sedan byte till en annan tysk. Kul ? Njaaa. Men perfekt pendlarbil här uppe i norr :)
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    120.1 KB · Visningar: 225
  • Like
Reactions: par

Minuteman

Rolex
Det finns nåt underbart "jag bryr mig inte överhuvudtaget" över Dacia

Definitivt!

Dock kan jag säga att jag är positivt överraskad av kvalitetskänslan på bilen (inga stora förväntningar att överträffa :) ).
Definitivt väldigt mycket bil för pengarna.

Dessutom är kaffekoppsturbon på 0,9L piggare än förväntat, och det är på något sätt riktigt kul att kunna ta sig till jobbet med en snittförbrukning på 0,5 trots att det är en bensinare :)

På det hela taget riktigt nöjd med den.
 
Topp