I mitten på juni, då det var skönare ute än nu...
Varför skärpte man sig inte i skolan.....
Skickat från min iPad med Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I mitten på juni, då det var skönare ute än nu...
Så grym!
Min raket!
En Bmw 335 Xi Sedan 08:a. Går rätt bra men jag måste nog ha en större intercooler i den.
Nä det kan jag inte tänka mig men den har ett steg 1 trim och bmw raggarna på diverse forum säger att intercoolern är lite av en flaskhals. Som gammal vedbo trimmare av Volvo vet jag också att kall luft är alltid bra
Den är för trött, fråga henkan. Vi blev avhängda av en nissan bluebird igårJag tycker du ska låta den vara som den är. Vet inte hur många 335 jag sett som ryker mer än en gammal Merca diesel.
Den är för trött, fråga henkan. Vi blev avhängda av en nissan bluebird igår
Sportar vete 17, men jag rullar med den här sedan i tisdags
Ingen här som har koll på Mini Cooper S? Funderar på att köpa en sådan nämligen.
En go-cart!
Ingen här som har koll på Mini Cooper S? Funderar på att köpa en sådan nämligen.
Som sagt en riktig lekbil för den som har råd, skulle lätt kunnat haft en som "köra och handla bullar på helgen bil"Vanliga mini coopern = plastig tjejbil.
S'n har jag ingen koll på
Som sagt en riktig lekbil för den som har råd, skulle lätt kunnat haft en som "köra och handla bullar på helgen bil"
Om jag haft "råd" så att säga
För personer utan krav på ljudisolering dock. Bullrigaste bil jag kört på länge.
Det finns nåt underbart "jag bryr mig inte överhuvudtaget" över Dacia
Som sagt en riktig lekbil för den som har råd, skulle lätt kunnat haft en som "köra och handla bullar på helgen bil"
Om jag haft "råd" så att säga
Jag får kränga några klockor åt min lokala klockhandlare så att jag får råd. Det verkar vara på tapeten att göra det nu för tiden
Nya Passat GT, 240hk DSG 4-motion, maxutr för 440k innan rabatt
Och jag som tänkte byta till 5-serie...
Snygg klocka!Jag kan väl bjuda på en bild då
MB e-klass går att få för 7,5 idag. För 10 år sen var det bara höjdarna som fick köra det, prova medan du kan jag är helsåld vilken bil!Ironi funkar visst i skriven form.
OT Strax dax att välja tjänstebil, kanske vore bra att rådfråga vad man bör tänka på, var ett tag sedan jag hade det nu.