Är du skulptör?Blankt papper igen, trots tre punktmarkerande besiktningsgubbar.
Nästan som om de är extra känsliga för krockskadade pickuper med kofångare av trä, och trösklarna utbytta mot balk? #whitetrash
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du skulptör?Blankt papper igen, trots tre punktmarkerande besiktningsgubbar.
Nästan som om de är extra känsliga för krockskadade pickuper med kofångare av trä, och trösklarna utbytta mot balk? #whitetrash
![]()
![]()
Import/export av wolfram.Är du skulptör?![]()
![]()
Blankt papper igen, trots tre punktmarkerande besiktningsgubbar.
![]()
![]()
Är det månne en Winchester eller en banjo jag kan skönja i bakrutanBlankt papper igen, trots tre punktmarkerande besiktningsgubbar.
![]()
![]()
Ny fälg är beställd, vi hade lite diskussion kring att byta till HRE FF04 eller något ifrån VS Forge eller Forgestar. Får se kanske nästa år istället.
Köp nya RS4 and call it a day.....
Vad var det för färg på snubbens ACR @MaziK? Finns två nya ACR i klubben. En svart Voodooo II som jag redan lagt upp bild på och sedan en smurfblå
Sedan om det ens finns fler Gen5 ACR i Sverige vet jag faktiskt inte...
Smurfblå
Mmm det var så han sa det med.Då vet jag vemLär nog bara finnas 1 smurfblå i Sverige
Har ’alltid’ gillat HRE - gör dom bra grejjer fortfarande? Tycker dom har många fina modeller.
Mäh. RS4 understyr ju så mycket! Ingen kul bil pga det. Värdelös faktiskt.
Kollat lite, läs en hel del, tester av McLaren Senna på sistone. De två stora kritikerna mot den jag lyckats utläsa hittills (förutom att den är bullrig på motorväg - no shit) är att den känns slö på bana (!) samt att den understyr en hel del!
Man kan nästan tro att det är KS-eliten som provkört!![]()
Du bör får hem ett brev ifrån BMW ifall din bil blir berördVet vi vilka modeller/motorer detta omfattar? Vi har en 320D GT från 2013/14.
Ah alright, tackDu bör får hem ett brev ifrån BMW ifall din bil blir berörd
Polaren fick iaf det när BMW kallade in E46orna förra (eller förförra?) året för att åtgärda något fel med Airbagen.
När jag var 20 år så gillade jag också att burna med min Volvo. Idag gillar jag bilar med mycket effekt i kombination med att få ner kraften i marken. Det ska även gå att svänga lite med bilen också. Aldrig förstått mig på t.ex. BMW med turbo och 800 hk som bara spinner. Förstår mig inte heller på bilen i klippet.
Hälsningar GT-R- och Porsche-lover.
Det har med åldern att göra.
Snyggt!Jag fick rådet här i våras av någon eminent KS`are att tona rutorna, tack för det rådet! Det blev en väldigt diskret toning, och det passade perfekt. (nu syns inte heller barnstolarna lika bra)
Annars bara lite smågrejer då jag gillar OEM+ looken, så svarta M-performance njurar och deras trevliga kolfiberspoiler till bakluckan har också hittat hem.
![]()
Jag vill faktiskt tro att det är så. Det ska även låta så mycket som möjligt. Så kände jag iaf när jag var 20. Synas också för den delen.
Nog går det att få ner effekten i backen iallafall.
Enligt VW i Smista; räkna med ett år ungefär. Modellen kommer troligen hinna få ett facelift under tiden, vilket väl kanske är bra.Passat GTE - nån som vet leveranstiden, börjat spåna sen fick reda på förmånsvärdet.... stämmer det 2000kr/brutt?
Denna är så brutal.
Grymt åk så klart även om raktfram bilar är rätt trista tbh.
Dock mest faschinerande att det gått att göra en karriär på att göra de där filmerna. Episkt tråkig produktion.
Juni -19 om du har turPassat GTE - nån som vet leveranstiden, börjat spåna sen fick reda på förmånsvärdet.... stämmer det 2000kr/brutt?
G som gör dem är min vän. Han vet vad han håller på med.![]()
Har kollat på dem länge - så klart - gillar man bilar har man ju hamnat där under de typ senaste 15 (?) åren, men produktionen är fortfarande inte rolig...
Konceptet är bra, exekveringen skulle kunna ge så mycket mer dock! My 2 cents.
Edit: gillar man rakt fram GTRer borde man ju gå igång ännu mer på sånt här:
Då har du sett flera av mina bilar då jag varit med där en hel del.![]()