• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Blankt papper igen, trots tre punktmarkerande besiktningsgubbar.
Nästan som om de är extra känsliga för krockskadade pickuper med kofångare av trä, och trösklarna utbytta mot balk? #whitetrash
IMG_9483.JPG
IMG_9484.JPG
Är du skulptör? :D :D

Ny fälg är beställd, vi hade lite diskussion kring att byta till HRE FF04 eller något ifrån VS Forge eller Forgestar. Får se kanske nästa år istället.

Har ’alltid’ gillat HRE - gör dom bra grejjer fortfarande? Tycker dom har många fina modeller.

Köp nya RS4 and call it a day.....

Mäh. RS4 understyr ju så mycket! Ingen kul bil pga det. Värdelös faktiskt.

:D

Kollat lite, läs en hel del, tester av McLaren Senna på sistone. De två stora kritikerna mot den jag lyckats utläsa hittills (förutom att den är bullrig på motorväg - no shit) är att den känns slö på bana (!) samt att den understyr en hel del!

Man kan nästan tro att det är KS-eliten som provkört! :)

Jodå de verkar hålla bra styr på grejerna fortfarande. Dyra dock, får se. Går att få tag på forged-fälgar för runt 600usd/fälg ganska bra om jag får säga

Har ’alltid’ gillat HRE - gör dom bra grejjer fortfarande? Tycker dom har många fina modeller.

Mäh. RS4 understyr ju så mycket! Ingen kul bil pga det. Värdelös faktiskt.

:D

Kollat lite, läs en hel del, tester av McLaren Senna på sistone. De två stora kritikerna mot den jag lyckats utläsa hittills (förutom att den är bullrig på motorväg - no shit) är att den känns slö på bana (!) samt att den understyr en hel del!

Man kan nästan tro att det är KS-eliten som provkört! :)

Jag fick rådet här i våras av någon eminent KS`are att tona rutorna, tack för det rådet! Det blev en väldigt diskret toning, och det passade perfekt. (nu syns inte heller barnstolarna lika bra :cool:)
Annars bara lite smågrejer då jag gillar OEM+ looken, så svarta M-performance njurar och deras trevliga kolfiberspoiler till bakluckan har också hittat hem.

M3_E90_2011.jpg

När jag var 20 år så gillade jag också att burna med min Volvo. Idag gillar jag bilar med mycket effekt i kombination med att få ner kraften i marken. Det ska även gå att svänga lite med bilen också. Aldrig förstått mig på t.ex. BMW med turbo och 800 hk som bara spinner. Förstår mig inte heller på bilen i klippet.

Hälsningar GT-R- och Porsche-lover.

När jag var 20 år så gillade jag också att burna med min Volvo. Idag gillar jag bilar med mycket effekt i kombination med att få ner kraften i marken. Det ska även gå att svänga lite med bilen också. Aldrig förstått mig på t.ex. BMW med turbo och 800 hk som bara spinner. Förstår mig inte heller på bilen i klippet.

Hälsningar GT-R- och Porsche-lover.

Det har med åldern att göra.

Passat GTE - nån som vet leveranstiden, börjat spåna sen fick reda på förmånsvärdet.... stämmer det 2000kr/brutt?

Jag fick rådet här i våras av någon eminent KS`are att tona rutorna, tack för det rådet! Det blev en väldigt diskret toning, och det passade perfekt. (nu syns inte heller barnstolarna lika bra :cool:)
Annars bara lite smågrejer då jag gillar OEM+ looken, så svarta M-performance njurar och deras trevliga kolfiberspoiler till bakluckan har också hittat hem.

M3_E90_2011.jpg
Snyggt!
Är riktigt sugen på en M3E90:)

G som gör dem är min vän. Han vet vad han håller på med. :)

Har kollat på dem länge - så klart - gillar man bilar har man ju hamnat där under de typ senaste 15 (?) åren, men produktionen är fortfarande inte rolig...

Konceptet är bra, exekveringen skulle kunna ge så mycket mer dock! My 2 cents.

Edit: gillar man rakt fram GTRer borde man ju gå igång ännu mer på sånt här:

Har kollat på dem länge - så klart - gillar man bilar har man ju hamnat där under de typ senaste 15 (?) åren, men produktionen är fortfarande inte rolig...

Konceptet är bra, exekveringen skulle kunna ge så mycket mer dock! My 2 cents.

Edit: gillar man rakt fram GTRer borde man ju gå igång ännu mer på sånt här:

Då har du sett flera av mina bilar då jag varit med där en hel del. :)

Tillbaka
Topp