Tapiren
Basic
Men 2-serien är väl ändå en tapir?Det går inte att sminka en gris och då få den ... representativ.
Bmws största misstag ever!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men 2-serien är väl ändå en tapir?Det går inte att sminka en gris och då få den ... representativ.
Bmws största misstag ever!
Men 2-serien är väl ändå en tapir?
Ja, det finns några undantag men de har oftast kört med en "no-nonsense" design. Håller också med om just Bangle, vad man än känner så är det design som berör och jag tycker också att den håller ganska väl idag.Tycker som jag redan deklarerat tidigare att Bangle-eran var bra. BMW behövde förnyas och bilarna hade bra helhet och linjer. Tycker även de åldrats väl men förstår att designen inte var för alla. Vackra bilar har däremot BMW typ aldrig gjort, finns några få undantag.
Ja innan 2001 var det också nice. Helst M5
Helt klart en körglad bil. Hade min i många år. Rosten är dess största fiende.När man granskar nostalgi så märker man att gammalt ofta är kasst på så många sätt. Detta är dock inte fallet med e39. Otroligt fina bilar än idag.
Om de inte hade kapslat in de dubbla runda strålkastarna (varför försöka dölja ett sådant vackert designinslag?) hade detta varit den senaste modellen av BMW jag hade kunnat tänka mig att äga!E39 var den sista bmwn med helt perfekta proportioner. Jag vet att jag har sagt det förut men den står sig bra idag ändå. Perfent balanserad inget överdimensionerat krams.
Halvt benägen att hålla med där men X6 är trots allt en "riktig" Bmw med rätt sorts drivning (om än X-drive) medans 2-serien på bilden ovan är framhjulsdriven. Sattyg är vad det är!Ah, men du skrev inte "bmws största designmisstag ever" tycker tjälv att den första X6:an är deras värsta designmisstag ever.
Du får väl köra E34 ? också nice , spec M5Om de inte hade kapslat in de dubbla runda strålkastarna (varför försöka dölja ett sådant vackert designinslag?) hade detta varit den senaste modellen av BMW jag hade kunnat tänka mig att äga!
Ja E34 är nice, men jag håller mig till X300 och nu senast X350! Snyggare på alla sätt...Du får väl köra E34 ? också nice , spec M5
Hehe. Ja där har du dina snake eyesJa E34 är nice, men jag håller mig till X300 och nu senast X350! Snyggare på alla sätt...
Du får väl köra E34 ? också nice , spec M5
Mm nice ! Hade inte du en E34 ?Eller -95 540i 6vxl E34
"Utseendet gör bilen rent pinsam att åka runt med i civil trafik"
Nu har jag väldigt svårt att avgöra om du är uppriktig. (Om så är fallet så ber jag om ursäkt för nedan.)
Körmässigt sägs det att den är i topp i klassen.Hur är den att köra då?
Första gen type R var ju bäst Det de alltid lyckades med är de manuella lådorna. Annars är den snarlik konkurrenternaHur är den att köra då?
Mm nice ! Hade inte du en E34 ?
540 manuella brukar ju vara väldigt ovanliga. Gäller även E39.
Vilken, Integra?Första gen type R var ju bäst Det de alltid lyckades med är de manuella lådorna. Annars är den snarlik konkurrenterna
Vilken, Integra?
Civic räknar jag med är det som åsyftas.
Även om ursprungliga Integrorna är balla också. Härliga motorer.
Har aldrig fattat grejen med white van man-växelspaksplaceringen, hur upplevs den vid aktiv körning?Och då tror jag vi pratar EP3 som var den som såldes i Sverige och inte EK9 som inte såldes här.
Haft två EP3or varav en fick mer mos. 320 vilda ponnys. Den var riktigt rolig.
Har aldrig fattat grejen med white van man-växelspaksplaceringen, hur upplevs den vid aktiv körning?
Snyggt! Stort grattis! Carmine red?Den här sedan någon vecka
I hate and love youDen här sedan någon vecka