BalkanBoy
Basic
OT. Men kör du DD2? KZ2?Hm, låter ju lite som lane assist men lane assist kanske är mer ”mild”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OT. Men kör du DD2? KZ2?Hm, låter ju lite som lane assist men lane assist kanske är mer ”mild”
Skall du till Grüne hölle i sommar?
OT. Men kör du DD2? KZ2?
Jag bor alltid hos Helga Krämer. Världens bästa boende och värd. Finns bra garageplatser på Frikadelli racing i Barweiler.Bor på Lindner men blir alltid en del häng där
Tidigare har jag alltid kört ner via Kiel eller skickat bilen i förhand.
Men har börjat bli bra sugen på att skaffa en bil dedikerad för banan och hyra en garageplats därnere och även få hjälp med underhåll mellan bandagarna.
Skall bara övertala regeringen (Sambon) hon har förstått att jag kommer åka dit oftare om jag har en bil där.
Mina båda pojkar kör. J60Kör du själv?
Jag körde en hel del Rotax Max och KZ2 när jag var yngre.
DD2 är en nyare "vuxen-klass" vad jag förstått? Mindre växlar?
Jag bor alltid hos Helga Krämer. Världens bästa boende och värd. Finns bra garageplatser på Frikadelli racing i Barweiler.
Mina båda pojkar kör. J60
och senior 125.
Sabine Schmidtz. Jo. Hon har jättebra garage och oerhört duktiga mekaniker som kan hjälpa till med inställningar etc. kostar ca 1000 spänn/månad att ha bilen där.Frikadelli racing, är inte det hon bruden i 911 GT3 RS?
Vad kör du för något?
Sabine Schmidtz. Jo. Hon har jättebra garage och oerhört duktiga mekaniker som kan hjälpa till med inställningar etc. kostar ca 1000 spänn/månad att ha bilen där.
Sabine Schmidtz. Jo. Hon har jättebra garage och oerhört duktiga mekaniker som kan hjälpa till med inställningar etc. kostar ca 1000 spänn/månad att ha bilen där.
Sett Ringrunner-dekaler på bilar där, men aldrig träffat någon. Finns ett par bra garage i Adenau också med samma upplägg.Det var fan inte farligt.
Spånar på en Cayman GT4 med lite kit för bana. Men har personligen inte tiden för mek (Eller kunskapen) så grymt om man kan få hjälp med hjulvinklar, fjädring m.m
Jag har hört något om det innan. Är det där Ringrunners håller till eller?
Sett Ringrunner-dekaler på bilar där, men aldrig träffat någon. Finns ett par bra garage i Adenau också med samma upplägg.
Har inte kört någon GT4:a själv, men det sägs vara en oerhört kompeten bil. Bra viktfördelning etc. Manthey är ju dessutom King of the ring. Dom vet vad dom gör.Haha sedär!!
Bara chimsa ut hjulen lite så har man en ruskigt rolig bil sedan.
Jag har bara kört GT4an på Knutstorp, och kör ifrån det mesta där. Hoppas man inte saknar effekten på ringen bara..
GT3 RS blir för dyr för mig då jag har en beställd gatbil pågång med som jag vill ha kvar. Vad har du själv för erfarenhet av GT4an?
Min bil står på försäljning hos Hedin Performence center nu. Kanske borde byta in den emot en GT4 innan frugan hinner säga något
Ah, tack! Smart grej.Det är varning + broms om det kommer en bil vinkelrätt när man backar ut ur p-ruta. Funkar rätt bra. Har rädddat mig en gång faktiskt från att backa ut rakt framför en Audi jag helt missade att se.
Har tyvärr inte kört på några år men körde Yamaha och nu senast Rotax MaxOT. Men kör du DD2? KZ2?
Glömde citera igen några ggr. Värdelös på korrekt beteende i internetsaker. Senoir 125 och Rotax max är samma sak tror jag.Har tyvärr inte kört på några år men körde Yamaha och nu senast Rotax Max
Stämmer, Rotax Max senior körde jag och det finns/fanns även Rotax Max Junior. Har du kört?Glömde citera igen några ggr. Värdelös på korrekt beteende i internetsaker. Senoir 125 och Rotax max är samma sak tror jag.
Inte kart. Bara isracing och dragracing på tävlingsnivå.Stämmer, Rotax Max senior körde jag och det finns/fanns även Rotax Max Junior. Har du kört?
Önskar dock att jag kört kart. Kartkillar kör åttor kring oss hobbyracers på nordschleife!Stämmer, Rotax Max senior körde jag och det finns/fanns även Rotax Max Junior. Har du kört?
En vän till mig arbetade som säljare där de hade en Renault clio (Rs?) som jag lånade en helg, av någon anledning. Där kunde man välja diverse ljud som återspeglades av gasresponsen... yngsta granbe var så imponerad över att man kunde få den att låta som ett rymdskepp ( ja rymdskepp) så när man vän fyllde år så hade han ritar massor med fina teckningar och han var grabbens idolHåller med om att det är fjantigt. Minns att Renault var tidigt ute med detta i någon modell, där kunde man även välja olika motorljud så det lät som en V12 inne i kupén osv
Inte så bara och bara..! Coolt!Inte kart. Bara isracing och dragracing på tävlingsnivå.
Inte för sent att börja! Ruskigt skoj. Speciellt med vassa kartar!Önskar dock att jag kört kart. Kartkillar kör åttor kring oss hobbyracers på nordschleife!