mega
Guld
Snygga bilder! Gillar när det zoomas in lite!Lite bilder ifrån avslutningen på Timeattackserien. Har fler bilder men har inte hunnit gå igenom allt än. Någon annan som var där?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygga bilder! Gillar när det zoomas in lite!Lite bilder ifrån avslutningen på Timeattackserien. Har fler bilder men har inte hunnit gå igenom allt än. Någon annan som var där?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så jäkla cool!!
Har haft en likadan manuell låda, rena pansarvagnen i kvalité och material val jämfört med dagens bilar. Inkluderat min w212.
Jämförelse fråga, vilken väljer du? Kombi och automat 8 basbelopp
BMW 520D
Volvo V90 (inte ute än)
E klass (inte ute än)
C klass med Designo paket stora
Haha vad trevligt att du tycker det! Jag älskar den själv, riktigt retro i den där färgen också
Lyckades få tag i ett prakt exemplar med bara 16k mil på mätaren, enligt BMW verkstad är den aldrig vinterkörd![]()
Riktigt gött vilken lyckats! Håll hårt i den pärlan, mesta som rullar idag är misskötta och icke åtgärdade bakluckor (rosten)
Min ena dröm är en M5 Biaratzblau prefacelift (inga angel eyes) riktig tonårsdröm!
Har hittat några fina på Lanzarote men orkar inte (har inte tid) att ta hem en![]()
Jämförelse fråga, vilken väljer du? Kombi och automat 8 basbelopp
BMW 520D
Volvo V90 (inte ute än)
E klass (inte ute än)
Om dom gör V90 snarlik XC90 invändigt så skulle jag ta den. BMW är skittråkiga invändigt tycker jag. Merca tycker jag bara inte om tyvärr![]()
Det beror väll lite på vilken årsmodell du tänker på. De senare modellerna från BMW har ju riktigt flådig inredning![]()
Haha nu kanske denna överstiger 8 basbelopp men var tvungen att ta i lite nuInte för att vara lat men kan du länka till en med flådig inredning? Alla jag har sett ser inte färdigbyggda ut innuti![]()
Haha vilken rättvis bild du tog
Utan att tveka, Volvo V90!Jämförelse fråga, vilken väljer du? Kombi och automat 8 basbelopp
BMW 520D
Volvo V90 (inte ute än)
E klass (inte ute än)
Jag hade köpt E-klass, om det inte visar sig att designen skulle vara helt hemsk. I andra hand C-klass men E brukar vara mer påkostade och rejäla, även om jag själv inte är frälst så måste jag nog hålla med om att en Mercedes trots allt alltid är en Mercedes. V90 vet jag inget om men som någon påpekade, påminner den om nya XC90 känns den som en vinnare.Jämförelse fråga, vilken väljer du? Kombi och automat 8 basbelopp
BMW 520D
Volvo V90 (inte ute än)
E klass (inte ute än)
E klassJämförelse fråga, vilken väljer du? Kombi och automat 8 basbelopp
BMW 520D
Volvo V90 (inte ute än)
E klass (inte ute än)
Kan vara en av de bästa bilar som byggts
Haha nu kanske denna överstiger 8 basbelopp men var tvungen att ta i lite nu![]()
![]()
E39 är väldigt, väldigt snygg.Kan vara en av de bästa bilar som byggts
Hade min 530 i 6år, tröttnadr aldrig på den och körkänslan
Tyvärr vart familjen för stor så nu är det e klass istället.
Helt ok prestanda, 530 har 231 HK, ingen racer men den raka 6 an är en av världens skönaste motorer och har en riktigt fin karaktär samt skönt ljud hela tiden och speciellt på högre varv och väldigt bra styrkänsla och körglädjen är enorm.E39 är väldigt, väldigt snygg.
Är det bra prestanda i 525 och 530?
Körde du inte AMG nyssNy pärla inhandlad igår, RS5 2012.
Var påväg att inhandla en Hublot när jag ändå var i storstan, men hejdade mig i sista stund
![]()
Han insåg väl att vargavintern kommer snart..Körde du inte AMG nyss![]()
Grattis till ett monster! V8 förmodar jag?Ny pärla inhandlad igår, RS5 2012.
Var påväg att inhandla en Hublot när jag ändå var i storstan, men hejdade mig i sista stund
![]()