Tobias Eriksson
Guld
Riktigt grym, vad är det för modell samt år på den??Dagens bil
Nivån är ju dock ganska hög redan därDet är en av de billigaste modellerna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt grym, vad är det för modell samt år på den??Dagens bil
Nivån är ju dock ganska hög redan därDet är en av de billigaste modellerna!
Min mamma hade en sådan runt 74! Den åkte vi ned till Grekland med och det gick väldigt bra trots att det var lite trångt! Hemvägen satte hon ett svårslaget rekord. Hon körde ensam hem de 250 milen på 24 timmar och i de timmarna så åkte vi färja också!Dagens bil
Det är en Alfa Romeo 1300gtj -72 nu med moderna bromsar, nybyggt väghållningskit och en ganska potent nordmotor på 2liter med godis iRiktigt grym, vad är det för modell samt år på den??
Nivån är ju dock ganska hög redan där
Lite bilder ifrån avslutningen på Timeattackserien. Har fler bilder men har inte hunnit gå igenom allt än. Någon annan som var där?
Tackar! Skall se om jag Har lite fler bilder som jag kan få ! Kan intyga att lotusen gick så in i ... Och lät så in i he... göttJag är en Porsche-nörd men så fort jag ser en potent Lotus så blir jag alldeles knäsvag!
Tack för grymma bilder!
Tjänar man över skattegränserna för extra beskattning kan det absolut vara trevlig skatteplanering. Det kostar ändå rätt mycket ur egen ficka med en sprojlans bil men vill man inte ha bilar med några år på nacken så är de ju schyst.Hur f-n funkar det här med tjänstebil egentligen (dumfråga kanske)?
Om jag har möjlighet att påverka, är det bättre (för mig och kanske även för företaget) att ge mig tjänstebil i stället för lönelyft?
Lite bilder ifrån avslutningen på Timeattackserien. Har fler bilder men har inte hunnit gå igenom allt än. Någon annan som var där?
Hur f-n funkar det här med tjänstebil egentligen (dumfråga kanske)?
Om jag har möjlighet att påverka, är det bättre (för mig och kanske även för företaget) att ge mig tjänstebil i stället för lönelyft?
Hm, det är ju sant. Skattemässigt, om man skulle råka ha möjlighet att få utdelning ur bolaget, hur ligger det till där tro? Sen är ju tjänstebilsförmånen inte pensionsgrundande. Svårt det här!Tjänar man över skattegränserna för extra beskattning kan det absolut vara trevlig skatteplanering. Det kostar ändå rätt mycket ur egen ficka med en sprojlans bil men vill man inte ha bilar med några år på nacken så är de ju schyst.
Hm, det är ju sant. Skattemässigt, om man skulle råka ha möjlighet att få utdelning ur bolaget, hur ligger det till där tro? Sen är ju tjänstebilsförmånen inte pensionsgrundande. Svårt det här!
Känns som om jag måste prata med pappersmänniskorna.
Rolig serie. Har en polare som kör en sliten 90tals Honda prelude. Men fort går den
Han kör timeattack serien. Va det i helgen?Tjena
Var en Honda med men det var en Accord tror jag, men det var en mer en racer-vagn , körde han i helgen?
Han kör timeattack serien. Va det i helgen?
Bilen är röd och ganska racemodifierad.
Hmm, kanske blandar jag ihop serierna. Timeattacknu.se är det han kör. Tävling på gelleråsen den 23e är nästa race.Tjena
yes finalen gick i söndags, jag kollade inte hela tiden och kommer tyvärr inte komma ihåg att jag såg en röd Prelude
Bjuder på några bilder till
Hmm, kanske blandar jag ihop serierna. Timeattacknu.se är det han kör. Tävling på gelleråsen den 23e är nästa race.
Jaja roligt är det oavsett
Önskar jag hade mer tid för banan men det blir bara lite banträffar då o då med alfaklubben.
Tack igen! Roliga bilder!
Fasen vad Gustafs 944/968 är häftig.
Men jag blev nästan ännu mer till mig nu av den där Speedstern. Undrar om det där är det där lettiska tok-bygget som hittat hit? Har inte följt serien alls.
Blir ju sugen på att sätta kapen i min egen...
Varsågod , borde tagit fler bilder men valde att titta istället . Det stämmer nog Speedstern är ifrån Lettland, var flertalet bilar med ifrån Finland, Norge också.
Vad kör du för något?
Har just en Speedster faktiskt.
Använder den i princip uteslutande för att få till lite banåka någon gång ibland. Men har inte kört någonting alls hittills i år.
Ah där ser man, måste vara en mycket rolig bil! Badstern var där också men något gick sönder....
Har börjat snegla på nya MX-5:an lär vara grymt rolig att köra, runt 1000kg och 160hk
Fan får ångest nu, vill ha något kul . Måste bygga hus först, sen jäklar ...Miata var det första jag kikade på när jag letade 'banprojekt' för ett par år sedan. Men mittmotor, aluminium-'monocoque', och turbo gjorde att valet föll på Speedstern.
Mycket rolig att köra. Fantastisk leksak men värdelös som bil. Typ!
De nya Miatorna verkar dock fantastiskt fina.
Fler bilder på denna dunderläckra bil! Även det du modiefierat.Det är en Alfa Romeo 1300gtj -72 nu med moderna bromsar, nybyggt väghållningskit och en ganska potent nordmotor på 2liter med godis i
Ska ordna detta men är just nu i stugan. Får återkomma med bilder.Fler bilder på denna dunderläckra bil! Även det du modiefierat.