Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
X3M?Gissa bilen!
![]()
Korrekt!
Ska plocka ny tjänstebil, någon som kör Cupra Ateca? Med steg två-trim så kan man plocka 420HK från den
Motorn känner jag till då frugan redan kör en Golf R men hur funkar den i terräng och är den bullrig?
Sällan skådat bättre mätare, i klass med dessa.Mercas nya digitala displayer ser väl flashigt ut och sådär... Men det är något speciellt med knalligt orange och ”staket” mellan 50-60 km/h.
Hehe! Får nog ändå hålla dina lite högre!Sällan skådat bättre mätare, i klass med dessa.
![]()
Jag står med gamlingarna sikta på den yngsta så vet du vem jag är. Jag är närmare 40 än 35 ... men ändå alltid yngstUng pöjk med en HulkenBorde vara enkel att finna!
Ja.. mina och mina.Hehe! Får nog ändå hålla dina lite högre!![]()
Nu får man snart ha brandsläckaren i kupén.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/carinas-bmw-borjade-brinna-mitt-pa-motorvagen
Nu har UCARS dessutom höjt priset med 100k. Kanske blir mer lättsålt.Den 456:an har tveksam historik. Mätarställningen är ett frågetecken, den har importerats från Italien till Spanien och sen Sverige. Dessutom saknas servicehistorik de senaste 4000 milen.
Ni vet den där känslan när man måste åka lite tidigare till jobbet för att man ska ta omvägen och putta ut och lasta upp en Formel1 bil på släpet? - inte?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blev med ny bil lagom till semestern <3 911 991 Carrera S gen1 med massa mysiga tillval. Något speciellt med en Porsche sugisNed eller uppgradering får framtiden utvisa.
![]()
Slänger in en bild på "gammel" Turbon ocksåSom i princip är såld.
![]()
Tack man! Din Musse är spot on f.öStort grattis, grym bil
Var ute och testade lite
än så länge de bästa resultaten, bra shit med tanke på vilken tungviktare bilen är.
För att ge lite perspektiv kring hur jäkla effektiv nya Porsche 911 Carrera 2s är, den bilen har 450 kontra 451 häst samt 530NM kontra 529NM jämfört med 2018-2019 Mustang. Nya 911 Carrera 2S gör 0-200 på 11.14s, 100-200 på 7.8s (Mussen gjorde det på 9.1) också uppmätt med en Dragy. För en vanlig gatbil så finns det ingen mening längre att gå upp på 911 turbomodellerna. Carrera S och 2S är så sjukt snabba numer.
Jag lovar att Mussen är snabb, men resultaten som Porschen presterar är helt bonkers bland annat 0-100 på 3.35 med bakhjulsdrift
![]()
![]()
Var ute och testade lite
än så länge de bästa resultaten, bra shit med tanke på vilken tungviktare bilen är.
För att ge lite perspektiv kring hur jäkla effektiv nya Porsche 911 Carrera 2s är, den bilen har 450 kontra 451 häst samt 530NM kontra 529NM jämfört med 2018-2019 Mustang. Nya 911 Carrera 2S gör 0-200 på 11.14s, 100-200 på 7.8s (Mussen gjorde det på 9.1) också uppmätt med en Dragy. För en vanlig gatbil så finns det ingen mening längre att gå upp på 911 turbomodellerna. Carrera S och 2S är så sjukt snabba numer.
Jag lovar att Mussen är snabb, men resultaten som Porschen presterar är helt bonkers bland annat 0-100 på 3.35 med bakhjulsdrift
![]()
![]()
Fast mussen gör inget dåligt jobb heller, för vad det är!![]()
Ja, 992 Carrera S känns verkligen oerhört kompetent, mina ögonbryn stod rakt upp och jag hade verkligen svårt att begripa att jag _inte_ satt i en 911 Turbo..
Thanks brotherTack man! Din Musse är spot on f.ö![]()
Monterade lite nya godsaker igår, går nog inte snabbare men låter förhoppningsvis som att den gör det haha
![]()