Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här snackar vi klimatsemester. 4 pers, full packning. Så varje person nyttjade strax över 48 liter diesel för att åka till Frankrike t/r. Ganska exakt hälften av kg CO2 mot att flyga om man slår i Carbon Emissions Calculator.
Volvos nya 90 serie går ruskigt stabiltTrodde inte jag skulle tillbaka till Volvo igen men nu är A3:an inbytt mot denna. Bortse från snön, bilen inhandlades i maj
Väldigt mycket ett BMW med RFT problem. Snacka om att förstöra fina bilar att sätta på de bedrövliga däcken.Vissa tyskar har en tendens av att vara oroliga och spåriga i jämförelse.
Vad åkte ni för bil? 320/520?Här snackar vi klimatsemester. 4 pers, full packning. Så varje person nyttjade strax över 48 liter diesel för att åka till Frankrike t/r. Ganska exakt hälften av kg CO2 mot att flyga om man slår i Carbon Emissions Calculator.
Ser inte alls blodigt ut. Beror såklart på vilken Porsche vi pratar om. 911 (992)?Resa upp och resa ner.
Tog det lugnt på vägen hem
Vad åkte ni för bil? 320/520?
Japp, numera går det ju att beställa Bmw utan RFT som tur är.Väldigt mycket ett BMW med RFT problem. Snacka om att förstöra fina bilar att sätta på de bedrövliga däcken.
Mer Greta än sport då mao.118d imponerad av vridet trots full last.
Kul! Jag fick också ny bil idag, blev Volkswagen den här gången. Det ska på ett staket i fronten också.
Äh, det får stå för dig.....Fyfan vad nya BMW är gräsliga
Photoshop?Äh, det får stå för dig.....
Lilla My?Photoshop?
Gjorde en kort film ifrån American Car Show i Norrtälje
Äh, det får stå för dig.....
Jag står bredvid och kollar på demVi lyckades skramla ihop några bilar till Solvalla
Ser inte alls blodigt ut. Beror såklart på vilken Porsche vi pratar om. 911 (992)?
Jag står bredvid och kollar på dem
Du har såklart rätt, framförallt 7-serien är ju underskön.Äh, det får stå för dig.....
BMW verkar ta det med ro
Vi har ju skämtat lite om det i tråden, men vafan det börjar hända lite väl ofta kan man tycka
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y3Gnl2/carinas-bil-brann-under-fard--bilen-hade-kant-fel
Vi har ju skämtat lite om det i tråden, men vafan det börjar hända lite väl ofta kan man tycka
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y3Gnl2/carinas-bil-brann-under-fard--bilen-hade-kant-fel