Nope, kör Model 3kör du Tesla MS? Prova M3S
Har inte jämfört med nya M3 men den klår lätt enligt mig M340 nya modellen i kurvor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope, kör Model 3kör du Tesla MS? Prova M3S
Har inte jämfört med nya M3 men den klår lätt enligt mig M340 nya modellen i kurvor.
Fast vad har det med saken att göra att du kan köpa den kontant? Du har ju fortfarande gått och köpt en MX5?
Jag valde Teslan för komforten, tekniken, körglädjen, miljön & kostnaden. Inte för att den är snabb vid rödljusen.
Om jag vill köra så snabbt som möjligt på bana så hade jag valt ett annat fordon för det. Jag kör ju även hoj, som får mycket mer tid på bana än bilarna jag haft...
Passat/7,5bb/halvskinn/silvermetallic-klanen. Dom får du dock gärna ge en känga (spara inte på krutet)
Vilken modell SR, LR eller Performance?Nope, kör Model 3
Mekar med min fireblade istället... lite hårigare än de flesta bilar...För att göra det ännu roligare mot alla Tesla fanboys:
Mekar man inte med sin egen bil så saknar man bilintresse.
Nej det tror jag inte heller att det är, men det är ju uppenbarligen den du lade upp & nyligen har köpt. Om du nu är ute efter en liten roadster så finns ju roligare och bättre alternativ; speciellt om du kan ”köpa kontant imorgon”...Nu är Mazdan inte enda bilen jag har.
Som jag ser det fanboysen kommer undan billigt i vad gäller förmånsvärde. Helt är det världens bästa bil på all punkter.
Nej det tror jag inte heller att det är, men det är ju uppenbarligen den du lade upp & nyligen har köpt. Om du nu är ute efter en liten roadster så finns ju roligare och bättre alternativ; speciellt om du kan ”köpa kontant imorgon”...
Som jag skrev, jag uppskattar nästan alla entusiast-fordon
; sållar inte MX5-an dit bara. Men lägg gärna upp lite bilder på dina andra bilar
Oj vilken kommentar. Gör du själv inte servicen på din Rolex så är du inte en klocknörd.För att göra det ännu roligare mot alla Tesla fanboys:
Mekar man inte med sin egen bil så saknar man bilintresse.
+1Oj vilken kommentar. Gör du själv inte servicen på din Rolex så är du inte en klocknörd.
bara för att du skruvar på din Volvo 740 från -87 dag in och dag ut gör det dig inte till en större bilintresserade en någon som kör Mercedes C63 AMG 2020 som inte går att meka med eller Tesla för den delen.
Nej det tror jag inte heller att det är, men det är ju uppenbarligen den du lade upp & nyligen har köpt. Om du nu är ute efter en liten roadster så finns ju roligare och bättre alternativ; speciellt om du kan ”köpa kontant imorgon”...
Som jag skrev, jag uppskattar nästan alla entusiast-fordon
; sållar inte MX5-an dit bara. Men lägg gärna upp lite bilder på dina andra bilar
Vilken roadster är bättre och roligare? Mäter du allt i prestanda?
Har redan lagt upp bilder på öveigt. Igen ditt förmånsvärde hade skjutit i höjden med den bil du egentligen ville. Men valet föll på en Tesla och nu så är den t om bättre än C63s förutom styrningen, låt mig skratta en uns.
Strunt samma, each to their own.
Och t.ex. nya Supran eller Z4an... Exige S om man vill skippa ett uns av komfort...Tro vad du vill, förmånsvärdet är bara en bonus men ej grundande för vad jag väljer för bil. Totalt sett för min nuvarande användning så är det en bättre bil, ja. Jag kör 600 mil per månad i snitt, mycket långkörningar, och blir inte yngre. AMGn hade två fjädringslägen: stenhård & benkross....
Och t.ex. nya Supran eller Z4an... Exige S om man vill skippa ett uns av komfort...
Oj vilken kommentar. Gör du själv inte servicen på din Rolex så är du inte en klocknörd.
bara för att du skruvar på din Volvo 740 från -87 dag in och dag ut gör det dig inte till en större bilintresserade en någon som kör Mercedes C63 AMG 2020 som inte går att meka med eller Tesla för den delen.
Typ som Maurice Lac.... då.....MX-5 är ju den mest könlösa bilen som någonting producerats...
Många här som är emot Tesla men som själva kör absoluta piss-bilar
Supran är ju inte en roadster, Z4an du skämtar nu hoppas jag.
Lotus orkar inte ha bilen på verkstaden hela tiden.
Igen på vilket sätt är de bilar du nämner bättre?
- snabbare: definitiv
- bättre kvalitet: absolut inte
- roligare: absolut inte
- billigare i drift: absolut inte
Vad är model 3? Tesla fanboys håller ju konsekvent på att jämföra s och x mot just rena sportbilar. Men ekonomiskt och teknologiskt köper jag teslans överlägsenhet.Model S & X är stora tunga familjebilar.
Absolut, hade inte lagt pengarna på den idag, då värdet sjunkit rejält. Klockan funkar riktigt bra och sitter fint dock. Men har inte 250 000 att lägga på en Royal Oak....Typ som Maurice Lac.... då.....
Lotus är till stor del Toyota, vilket du säkert vet, så driftsäkerheten är betydligt bättre än vad den var förr.
Billig i drift är väl skitsamma för dig, du kan ju köpa den kontant imorgon.
Absolut, hade inte lagt pengarna på den idag, då värdet sjunkit rejält. Klockan funkar riktigt bra och sitter fint dock. Men har inte 250 000 att lägga på en Royal Oak....
Storleksmässigt så är Model 3 som en 3/4-serie, S är som en 7-serie, och X större än X7. 3:an är inte en typisk GT som en S är.Vad är model 3? Tesla fanboys håller ju konsekvent på att jämföra s och x mot just rena sportbilar. Men ekonomiskt och teknologiskt köper jag teslans överlägsenhet.
Många bäckar små!Du kanske spara ihop till en nu när du har bil som är billig i drift
Så vitt jag vet äger Geely lotus och motorn kommer ifrån en Camry typ, en engelskättlad lågskalig sportbil rör jag inte i med tång ens.
Du verkar haka du dig på min ekonomi.
Bara för att jag har pengarna betyder inte att jag vill bränna upp dem.
Prata med Lotus-folk om bilarna
Har inte ägt en själv & kommer inte göra det, men har träffat en del på bankörningar och det är inte bara de som meckar själva längre. De har blivit enkla att äga.
Om du börjar med att uttrycka dig på det sättet, blir du förvånad? Ingen har frågat om hur din ekonomi ser ut; och det har inget med det faktum att du köpt en MX5:a...
Du skrev att "folk klankar ner på Tesla medans de själva för pissbilar", jag skrev då att jag fixa en Tesla imorgon, men det vill jag inte för det inte en bil som intresserar mig alls.
På dig låter det som att MX-5 är någon leksaksbil, vilket det är i dess rätta bemärkelse och den är inköpt för jag inte hade råd med något annat. Verkar vara som att det är prislappen som styr om en bil är bra/rolig eller inte, speciellt när du slänger in Z4 och pratar om entusiastbilar och att MX-5 in hör hemma där.
Verkar vara som att du är en person som behöver hävda dig om inte annat