• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Ny kommer jag aldrig köpa. Minst tre år gammal.

Den blå var ju faktiskt riktigt cool! Det kanske är något sådant jag ska kolla på. Även om jag kanske hade kollat på lite nyare.

Nu är det ju som sagt bara fönstershoppa, men jag tycker man får riktigt vassa grejer för runt 8-900 k och årsmodell runt 21.

Det kanske också är en variant. Men nu ska jag ju kosta på mig att drömma lite, och då är det RS eller M.
Nu körde jag gubbigare, men brukskörde (pendlar- och enda-bil) en gammal BMW 645 i 9 år. Mysigt med v8 i vardagen. Fungerade utmärkt.

Nu körde jag gubbigare, men brukskörde (pendlar- och enda-bil) en gammal BMW 645 i 9 år. Mysigt med v8 i vardagen. Fungerade utmärkt.
Ja den kommer jag ihåg att du har pratat om. Det gränsar väl till lyxkryssare?
Jag har gått i liknande drömmar för RS6 Performance C7 2017, svensksåld. Billigaste försäkringen var strax under 5K per månad. Nu ska jag titta på alternativ..
Det låter ju helt galet? Min M3 2017 betalade jag strax över tusen kronor per månad.
Räcker platsen, M2 utan tvekan.
RS-modellerna har för mycket trimmad-VW över sig.
Annars låter MB AMG bäst!!
Värt mycket i min bok
M2 finns inte med xdrive, eller hur?
Hur är ditt körmönster?
Den här bilen kommer gå kortare sträckor men då och då till jobbet. Sju mil tur och retur. Jag gissar på tusen mil om året.

Tillbaka
Topp