Wow vilken skönhet! Låt mig gissa, technoviolett?!Min gamla skönhet, blev dock stulen, såklart!![]()
![]()
Synd den blev stulen som sagt, en pärla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow vilken skönhet! Låt mig gissa, technoviolett?!Min gamla skönhet, blev dock stulen, såklart!![]()
![]()
Nästan rätt, den var daytonaviolet. Ja det var tråkigt, den var väldigt fin. Polisen hittade bilen men den var så slutkörd att den inte var värd att rädda. Saknar den!Wow vilken skönhet! Låt mig gissa, technoviolett?!
Synd den blev stulen som sagt, en pärla.
Min högst personliga åsikt är lite som din, har svårt för GT'n överlag. 3 Serie GT ser i mitt tycke bättre ut än 5 Serie GT men komforten och utrymmet i 5'an är fantastisk då den är byggd på 7 serien istället för 5 serien. Som ett annat mellanting så rekommenderar jag X4. Jag förstår att det kanske intresserar din tjej mer än dig, men det ligger någonting i att ju högre upp man sitter desto mer före i kön får man gå.Jag bytte från RFT till vanliga däck på min "etta" med m-sport chassi, blev en helt annan bil, mer komfortabel, mindre spårig och bättre fäste på bakdäcken i kurvor då det inte studsade så. SKillnaden i pris var ungefär en bärgare + ett nytt däck mot om jag köpt RFT vilket inte gjorde valet så svårt. Har kompis som gjort samma resa med vanligt chassi och också varit väldigt nöjd.
I övrigt vad är åsikterna om 3-serie GT?
![]()
![]()
Tjejen vill ha en SUV eller högre bil och jag vill ha en sedan / coupe jag kan väl sträcka mig till en kombi och det blir väl där vi möts misstänker jag. Vi provade den här i helgen och den har ju väldigt bra utrymmen och är högre, jag har lite svårt för utseendet och det tar ju emot att köpa en bil man inte tycker är snygg.
Jag bytte från RFT till vanliga däck på min "etta" med m-sport chassi, blev en helt annan bil, mer komfortabel, mindre spårig och bättre fäste på bakdäcken i kurvor då det inte studsade så. SKillnaden i pris var ungefär en bärgare + ett nytt däck mot om jag köpt RFT vilket inte gjorde valet så svårt. Har kompis som gjort samma resa med vanligt chassi och också varit väldigt nöjd.
![]()
![]()
Tjejen vill ha en SUV eller högre bil och jag vill ha en sedan / coupe jag kan väl sträcka mig till en kombi och det blir väl där vi möts misstänker jag. Vi provade den här i helgen och den har ju väldigt bra utrymmen och är högre, jag har lite svårt för utseendet och det tar ju emot att köpa en bil man inte tycker är snygg.
Tittat på Gran Coupen?Jag bytte från RFT till vanliga däck på min "etta" med m-sport chassi, blev en helt annan bil, mer komfortabel, mindre spårig och bättre fäste på bakdäcken i kurvor då det inte studsade så. SKillnaden i pris var ungefär en bärgare + ett nytt däck mot om jag köpt RFT vilket inte gjorde valet så svårt. Har kompis som gjort samma resa med vanligt chassi och också varit väldigt nöjd.
![]()
![]()
Min högst personliga åsikt är lite som din, har svårt för GT'n överlag. 3 Serie GT ser i mitt tycke bättre ut än 5 Serie GT men komforten och utrymmet i 5'an är fantastisk då den är byggd på 7 serien istället för 5 serien. Som ett annat mellanting så rekommenderar jag X4. Jag förstår att det kanske intresserar din tjej mer än dig, men det ligger någonting i att ju högre upp man sitter desto mer före i kön får man gå.
Jag förstår bara inte helt nyttan med den bilen...
Antingen så åker man en sedan eller så tar man väl en kombi anser jag. Det där är bara en kompromiss som helt ärligt ser förjävlig ut...
Du tänker på 4:an?Tittat på Gran Coupen?
Automatisk växellåda
Tygklädsel Hexagon/Antrazit
Navigation Professional
Sportstolar fram
Helljusassistent
Adaptiva strålkastare
19 tums lm-fälgar
Harman Kardon ljudpaket
Automatisk avbländbara backspeglare
Eluppvärmd ratt
El glastaklucka
Backkamera
Aut backluckeöppning
Driving assistant
Instrument cluster w ext cont
M sportläderratt
M Aerodynamikpaket
Indiv high-gloss satin chrome
Indiv roof-lining antrazit
Dragkrok
Velourmattor
M sportpaket
Om det är den på Autowåx så har jag provkört den, Magnus är en toppen kille att ha och göra med. Vi har även en F33 (caben) från honom med samma motor.Ja jag misstänker att komforten i 5 GT är bättre än 3 GT, men utseendet har jag nog ännu svårare för på den, men det väger dock kanske upp lite då jag misstänker att man åker bättre och de brukar vara bättre utrustade och ha mer motor. Har inte kikat så mycket på X4:an, vi har inte så mycket köer här i Värmland så det är inget argument härTjejen säger att det är säkrare då man ser mer, jag kontrar då med att älgtestet brukar vara bättre på en lägre bil. Men får man en bil i sidan så hjälper dock inte mitt argument så mycket.
Ja denna vinner inga skönhetspriser, men den är jäkligt stor inne.
Du tänker på 4:an?
Ja jag vill ha en sådan, tjejen tycker den är låg och ful (ungkarlsbil tror jag hon sa), jag hade däremot dyrkat den. Lokala BMW-handlaren har en med helt rätt färg och utrustning.
![]()
3an GT är inte vacker som du säger, tycker den blir för snäll fram och för maffig bak. 5-serie GT är mer balanserad.Jag bytte från RFT till vanliga däck på min "etta" med m-sport chassi, blev en helt annan bil, mer komfortabel, mindre spårig och bättre fäste på bakdäcken i kurvor då det inte studsade så. SKillnaden i pris var ungefär en bärgare + ett nytt däck mot om jag köpt RFT vilket inte gjorde valet så svårt. Har kompis som gjort samma resa med vanligt chassi och också varit väldigt nöjd.
![]()
![]()
Ja, tycker den är så mycket snyggare än GTn. Bra spec men jag gillar inte tygklädsel. Vilken motor är aktuell för dig? Kör själv 640:an och är mycket nöjd, den perfekta (Ja jag misstänker att komforten i 5 GT är bättre än 3 GT, men utseendet har jag nog ännu svårare för på den, men det väger dock kanske upp lite då jag misstänker att man åker bättre och de brukar vara bättre utrustade och ha mer motor. Har inte kikat så mycket på X4:an, vi har inte så mycket köer här i Värmland så det är inget argument härTjejen säger att det är säkrare då man ser mer, jag kontrar då med att älgtestet brukar vara bättre på en lägre bil. Men får man en bil i sidan så hjälper dock inte mitt argument så mycket.
Ja denna vinner inga skönhetspriser, men den är jäkligt stor inne.
Du tänker på 4:an?
Ja jag vill ha en sådan, tjejen tycker den är låg och ful (ungkarlsbil tror jag hon sa), jag hade däremot dyrkat den. Lokala BMW-handlaren har en med helt rätt färg och utrustning.
![]()
Släng upp en bild, alltid kul med 6'er!Ja, tycker den är så mycket snyggare än GTn. Bra spec men jag gillar inte tygklädsel. Vilken motor är aktuell för dig? Kör själv 640:an och är mycket nöjd, den perfekta () familjebilen när du inte behöver lasta barnvagnar och annat elände.
Om det är den på Autowåx så har jag provkört den, Magnus är en toppen kille att ha och göra med. Vi har även en F33 (caben) från honom med samma motor.
Ja, tycker den är så mycket snyggare än GTn. Bra spec men jag gillar inte tygklädsel. Vilken motor är aktuell för dig? Kör själv 640:an och är mycket nöjd, den perfekta () familjebilen när du inte behöver lasta barnvagnar och annat elände.
Släng upp en bild, alltid kul med 6'er!
Japp stämmer bra, vad tyckte du om motorn? Jag har inte varit där tillräckligt mycket än så jag känner säljarna vid namn, vi håller på att få fram vilken modell vi vill ha först![]()
@Empa de har en fin silver x4 på autowåx
http://www.bytbil.com/bilar/bmw/x4/pv86tgvg/A0QBUDIAAYkFw7ADgAA_!
Trodde jag med, vet inte exakt vad som hände men arbetet gick på runt 100 tuss var en jävla röra. Sen sålde jag den direkt efter reparationen då läkte den olja. Har man tid och deg så kan de vara en rolig bil att äga, den tiden det går att ratta den är ju sjukt rolig.Trodde det var kvalle i Subaru, berätta gärna mer om strulet ... !
Mercedes ML alla dagar i veckan. Bästa SUVen.Jag hör er ang. GT
Om man vänder på det, finns det någon SUV som är rolig att köra? Har provat X3 och Lexus NX300h, Lexusen var skönare och bättre inredning med motorn varvade så fort man tryckte på gasen.
Kul med nya XC90, vad tycker du om den?Väger upp alla sportbilar med en lite frostig XC90...
![]()
Trodde jag med, vet inte exakt vad som hände men arbetet gick på runt 100 tuss var en jävla röra. Sen sålde jag den direkt efter reparationen då läkte den olja. Har man tid och deg så kan de vara en rolig bil att äga, den tiden det går att ratta den är ju sjukt rolig.
Första vintern satte jag henne rakt i en trottoarkant med bredställ. Var is under snön och inte ens fyrhjulsdrift med dubb kunde lösa det.. Hela framvagnen vart sne.
Jag bytte från RFT till vanliga däck på min "etta" med m-sport chassi, blev en helt annan bil, mer komfortabel, mindre spårig och bättre fäste på bakdäcken i kurvor då det inte studsade så. SKillnaden i pris var ungefär en bärgare + ett nytt däck mot om jag köpt RFT vilket inte gjorde valet så svårt. Har kompis som gjort samma resa med vanligt chassi och också varit väldigt nöjd.
![]()
![]()
Kul med nya XC90, vad tycker du om den?
I see, den gamla är inte så dålig den heller. Fick låna en med 3.0 motorn, slukade bra med bensin men man åkte verkligen som en kung.I wishDet är tyvärr den gamla. Skölden är pga att det är en executive-variant som inte är så vanlig. Största skillnaden är annorlunda utformade säten med bättre skinn.
I see, den gamla är inte så dålig den heller. Fick låna en med 3.0 motorn, slukade bra med bensin men man åkte verkligen som en kung.
Första vintern satte jag henne rakt i en trottoarkant med bredställ. Var is under snön och inte ens fyrhjulsdrift med dubb kunde lösa det.. Hela framvagnen vart sne.
3 GT och 5 GT är bilar du köper om du behöver en handikappanpassad BMW.
Låt bara bli. De ser fullständigt bedrövliga ut.