Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stepside / kortflak. Nice.![]()
Hur var soppa förbrukningen med den lilla rackarn?Vw up gti! MAP till 148hk.
Forge insugskit, miltek min resonated.
Lättad med borttaget baksäte, sportstolar.
Vikt< 1000kg.
![]()
Hade denna roliga lilla sak fram tills igår, sedan blev det en ny bil. Bild kommer.
Mkt bra runt 0.5 om man kör nmltHur var soppa förbrukningen med den lilla rackarn?
Sjukt frän ju! Fler bilder tack!Vw up gti! MAP till 148hk.
Forge insugskit, miltek min resonated.
Lättad med borttaget baksäte, sportstolar.
Vikt< 1000kg.
![]()
Hade denna roliga lilla sak fram tills igår, sedan blev det en ny bil. Bild kommer.
leveransklar snart hoppas jag...
![]()
Sådär ja...rattat olika passat i nästan 12 år som tjänstebil. Alltid trivts med dem men nu kul att få möjlighet att återgå till Audi som blir den 5:e i ordningen (GT, 80, A4, TT)
![]()
Älskar den!Stepside / kortflak. Nice.![]()
Som ägare av flera svarta bilar så vill jag påpeka att det där är sista gången den är ren. Brukar hålla cirka 2-3 minuter efter en tvätt med![]()
Vad är det för jävla hi tech grejer som förstår mina förutfattade meningaringen fara..valde tillägget smutsavvisande lack![]()
Lite lagom inför våren köpte jag (ytterligare) en Jaguar XJS nu idag, 6500 mil och svensksåld. S
Exteriörbilden googlade jag bara fram då ”den riktiga” bilen står trångt parkerad, men inredningen är den rätta. Rött skinn känns så rätt!
![]()
![]()
Mycket elegant, bra där!Lite lagom inför våren köpte jag (ytterligare) en Jaguar XJS nu idag, 6500 mil och svensksåld.
Exteriörbilden googlade jag bara fram då ”den riktiga” bilen står trångt parkerad, men inredningen är den rätta. Rött skinn känns så rätt!
![]()
![]()
Porrig!Lite lagom inför våren köpte jag (ytterligare) en Jaguar XJS nu idag, 6500 mil och svensksåld.
![]()
![]()
Rött är rätt...vilket köp!Lite lagom inför våren köpte jag (ytterligare) en Jaguar XJS nu idag, 6500 mil och svensksåld.
![]()
![]()
Kissen var inte vissen! Trevligt köp!Lite lagom inför våren köpte jag (ytterligare) en Jaguar XJS nu idag, 6500 mil och svensksåld.
![]()
![]()
Lite lagom inför våren köpte jag (ytterligare) en Jaguar XJS nu idag, 6500 mil och svensksåld.
![]()
![]()
Kanon fin..grattis, och tillägga märkesbroderLite lagom inför våren köpte jag (ytterligare) en Jaguar XJS nu idag, 6500 mil och svensksåld.
![]()
![]()
Senaste i Sverige var en Merca GLC 350, hade aldrig tankt kopa en pick up, men, men har flyttat till Filippinerna och kor en del uppe i bergen och djungeln, sa vart en pick up, som jag har pimpat upp![]()
![]()
Tack, Nej da, standard Ranger Wildtrak, deras high end model, innan Raptor, men kraftigt pimpad dock, nastan klar....
Har ar det oftast svart att kora snabbare an typ 40-50...., hog markfrigang ett maste....V8 tror jag knappt gar att kopa, starkaste pick ups, 4-6: or med ca 200 kusar...Chippa gar finfint saklart....Hursom ser det riktigt bra ut. Sa du ska ha redigt med berom.
Tyvarr har Ranger ingen v8 som option och da gar den bort for mig.
Har ar det oftast svart att kora snabbare an typ 40-50...., hog markfrigang ett maste....V8 tror jag knappt gar att kopa, starkaste pick ups, 4-6: or med ca 200 kusar...Chippa gar finfint saklart....
Norra MindanaoAr du i Tarlac omradet?