Precis som laketwig skrev så är 381 l den vanliga golfen. Sportkombin är mer jämförbar med A4 Avant. ( Är A4 borta ur sortimentet)?
Jepp! Heter numera A5 i olika varianter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis som laketwig skrev så är 381 l den vanliga golfen. Sportkombin är mer jämförbar med A4 Avant. ( Är A4 borta ur sortimentet)?
Det e lugnt, ville mest hjälpa tillI stand corrected![]()
Praktiskt med en riktig kombi när man köpt ny tvättmaskin (bild från 2021).
![]()
![]()
Mina två favoriter, så olika men båda skapar en enorm glädje, bruskbilen är en GLK sista årsmodell.
Kul att höra! Samma här! Ägt den i massa år och vårdar den ömt!De 993r som diskuterades lite tidigare i tråden i all ära - men 996 4S är verkligen en favorit hos mig.
Samma lika, ångrar bittert att jag inte köpte en 3,6 liters innan priserna stack på dem, också…..De 993r som diskuterades lite tidigare i tråden i all ära - men 996 4S är verkligen en favorit hos mig.
Extremt bra motor, om man håller efter den. Jag har kollat upp och bytt precis allt som skall göras för att åka tryggt, sedan har jag PCCM+ installerat med Apple CarPlay etc.Samma lika, ångrar bittert att jag inte köpte en 3,6 liters innan priserna stack på dem, också…..
Tjänstepulkan, I4 M50 till höger och nya sommarbilen till vänster!
Går fort ibland…Tjänstepulkan, I4 M50 till höger och nya sommarbilen till vänster!
Vad är bästa verktyget för att maska plåt i mobilen?Går fort ibland…
Jag kör Picsart, väljer ”draw”, använder samma färg som finns på plåten och sedan målar över. Verktyget ”clone” funkar också!Vad är bästa verktyget för att maska plåt i mobilen?
Det är en bra bil. Volvos bästsäljare av en anledning. Men frågan är ju snarare hur bra den är för er. Det beror ju helt på era krav och önskemål samt budget.Ny Volvo xc60 laddhybrid, tänkt att köra i många år. Har husvagn, därav fossilt bränsle. Räknar annars med att klara oss på el i vardagen.
Bra eller dåligt köp?
Familj med två barn, 6 och 9 år…
Är bra kampanj nu på bil med all utrustning vi önskar och lite till…
Kör diesel idag, en BMW F48 från 2016. Har kollat på samma modeller. Bra rabatter. Väldigt trevlig bil och bra utrustad. Hade klarat cirka 80-90 procent av resorna på el. Kan ladda hemma. Men en bit över 600 k för mellanmodellen ink drag och vinterdäck svider. Därtill kommer i princip ”vanliga” servicekostnader. Har därför släppt den som alternativ. När det är dags för byte kommer jag antigen att köpa en tre år gammal fossilbil eller gå över helt till el.Ny Volvo xc60 laddhybrid, tänkt att köra i många år. Har husvagn, därav fossilt bränsle. Räknar annars med att klara oss på el i vardagen.
Bra eller dåligt köp?
Tack för din feedback!Det är en bra bil. Volvos bästsäljare av en anledning. Men frågan är ju snarare hur bra den är för er. Det beror ju helt på era krav och önskemål samt budget.
Kör en sådan av årsmodell 23 sedan hösten 22. Gått 6000 mil nu, två roadtrips till franska rivieran och två till Alperna så har väl samlat lite erfarenhetNy Volvo xc60 laddhybrid, tänkt att köra i många år. Har husvagn, därav fossilt bränsle. Räknar annars med att klara oss på el i vardagen.
Bra eller dåligt köp?
Jag har en my24 t6 och samma situation som du med husvagn- 2000kg totalvikt- två små barn.Ny Volvo xc60 laddhybrid, tänkt att köra i många år. Har husvagn, därav fossilt bränsle. Räknar annars med att klara oss på el i vardagen.
Bra eller dåligt köp?
Det var bara porschen som fick uppmärksamhet ju.. Samuraien är ju långt mycket fränare![]()
Mina två favoriter, så olika men båda skapar en enorm glädje, bruskbilen är en GLK sista årsmodell.![]()
Tänkte samma, det var länge sedan man såg en suzukijeep som inte övergått till järnoxidDet var bara porschen som fick uppmärksamhet ju.. Samuraien är ju långt mycket fränareSjälvklart så är poschy mer raffinerad och bättre på många saker.. Men nog fasen är det många smil per mil i den lilla skruttiga fyrkrafsaren
Häftigt med en så fin liten överlevare,
![]()
Du är inte helt fel uteDet var bara porschen som fick uppmärksamhet ju.. Samuraien är ju långt mycket fränareSjälvklart så är poschy mer raffinerad och bättre på många saker.. Men nog fasen är det många smil per mil i den lilla skruttiga fyrkrafsaren
Häftigt med en så fin liten överlevare,
![]()
500 dollar eller vad kostar ett dylikt mästerverk?Då mitt liv varit tomt och lika innehållslöst som en Invicta efter Klamydias frånfälle ändrades all över en natt.
Glädjen som kom över mig när jag ser vad som parkerats på min tomt är obeskrivbar.....
Att återigen få ratta en riktig lyxbil med finesser som AM/FM radio Lyxkromfälgar som gör varenda ghettogangster avundsjuk och inte minst taklucka i äkta glas gör mig tacksam för att vara så oerhört privilegierad att ha en vän som vill mig så väl (?)....![]()
Välkommen Herr Pèz