• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Chuck

Patek
2-Faktor
I vÀntan
D96C2A41-9FD5-4843-B0C6-2CC20946E9A6.jpeg
C4ED17A6-13FD-41C3-BA20-14B7202FCE76.jpeg
7FEC9654-1200-4D30-B40D-F5AAFDA476B6.jpeg
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Jag behöver lite hjÀlp med bandstift. Vad anvÀnder man om man vill ha lite smalare stift men ÀndÄ lika tjocka lÀngst ut som fatbars?
Jag har ett vÄffelgummi som Àr lite för tajt för fatbars?

Är Bonetto gummin bra? Jag ser att en del har dom. Vad anvĂ€nder man för bandstift dĂ€r?

Tack.
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Jag behöver lite hjÀlp med bandstift. Vad anvÀnder man om man vill ha lite smalare stift men ÀndÄ lika tjocka lÀngst ut som fatbars?
Jag har ett vÄffelgummi som Àr lite för tajt för fatbars?

Är Bonetto gummin bra? Jag ser att en del har dom. Vad anvĂ€nder man för bandstift dĂ€r?

Tack.

Dessa brukar funka utmÀrkt: https://www.royalstraps.se/collecti...rs-for-dykklockor-22mm?variant=21397849178212

🙂
 

Frappe

Breitling
2-Faktor
@Chuck jag har sett exempelvis frÄn tidigare bilder frÄn dig att du anvÀnder nÄgot grönt/beiget fodral för dina klockor. Finns det möjlighet att man kan fÄ en lÀnk till en sÄdan? Tror det skulle passa bra för mig att ha en ;)
 
Topp