Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt min hÀlsar
Snyggt min hÀlsar
Tackar-Grym bild Har du Instagram?
Tackar
Ingen insta som jag lÀgger ut klockbilder pÄ tyvÀrr men vem vet kanske ska börja
Tackar sÄ hjÀrtligt-Du tar vÀldigt fina bilder Det hade varit ett nöje att följa dig i sÄ fall
Fick en SRP777 i julklapp och slÀngt pÄ ett Tropical gummi frÄn Tid & Ting
Ja det Àr ju det. Funkar Àven pÄ mina smÄ handleder. Har Àven en 6309 som jag uppskattar vÀldigt mycket-HÀrlig julklapp och klassisk kombo
Har lÀnge tÀnkt pÄ det men aldrig kommit till skott behövde lite motivation helt enkelt sÄ nu har jag skaffat instagram sÄ det Àr bara att följa-Du tar vÀldigt fina bilder Det hade varit ett nöje att följa dig i sÄ fall
Har lÀnge tÀnkt pÄ det men aldrig kommit till skott behövde lite motivation helt enkelt sÄ nu har jag skaffat instagram sÄ det Àr bara att följa
Har lÀnge tÀnkt pÄ det men aldrig kommit till skott behövde lite motivation helt enkelt sÄ nu har jag skaffat instagram sÄ det Àr bara att följa
Man blir imponerad.Gott&Blandade samt Gralen med sitt original gummi och papper
Sjukt bra VÀlkommen till trÄdenGott&Blandade samt Gralen med sitt original gummi och papper
Det Àr vad jag kallar pure WiSGott&Blandade samt Gralen med sitt original gummi och papper
Gott&Blandade samt Gralen med sitt original gummi och papper
I samarbetet Save the Ocean, dÀr Seikos havsblÄa Turtle och Samurai ingÄr sedan 2018, finns Àven fina armband man kan köpa. Designade i Sverige!
Tack! Bonusbilder:
Snygg den!Tjo!
Idag kom det paket med ett syskon till min kÀra 777a. Suktat efter denna varianten sedan den kom typ.
Eftersom de inte görs lÀngre om jag förstÄtt rÀtt sÄ var det lÀge att hugga en medans det gÄr att fÄ tag i nya. Denna Àr tillverkad i augusti-19.
Tycker inte originallÀnken Àr nÄgon höjdare tyvÀrr sÄ jag slÀngde pÄ ett DAL1BP tills vidare.
Fick ett rejÀlt pass direkt dÄ kvÀllen gÄtt Ät till att tömma hallen, köket och tvÄ sovrum för mÄlarna som idag aviserade att de ska dyka upp imorgon bitti.
à sÄ hÀr sÄg samma klocka ut nÀr jag köpte den som ny. Saknar den ocksÄ!Snygg den!
Saknar denna ibland.