• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Mykeys

Cartier
Söndagspaddan
IMG_1650.JPG
 

frasse

Cartier
Vet Ber om ursÀkt om jag spammar i trÄden var kan man hitta en jubilee lÀnk till srp777. Tycker de Àr hemskt dyra 700-800kr pÄ nÀtet. SÄ gÀrna tips om nonamd eller om ni sitter pÄ nÄgon lÀnk. Prövade i köpes avd men inget napp.
1503246407411439556373.jpg
bjuder pÄ en baksida.
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
IMG_3263.JPG


Äntligen fĂ„tt fatt i en trippelsjua. Bjussar pĂ„ en ögonblicksbild frĂ„n jobbet :D
Tror 777 vinner i lÀngden. Verkar bli allt mer poppis bland varianterna efter att ha varit lite för "vanlig". Den passar till allt fÀrgmÀssigt pÄ band och pÄ lÀnkar. Man skulle vÀl haft sin kvar som jag för ofta fÄr anledning att sÀga...
 

Andreasgust2

Breitling
Vet Ber om ursÀkt om jag spammar i trÄden var kan man hitta en jubilee lÀnk till srp777. Tycker de Àr hemskt dyra 700-800kr pÄ nÀtet. SÄ gÀrna tips om nonamd eller om ni sitter pÄ nÄgon lÀnk. Prövade i köpes avd men inget napp.
1503246407411439556373.jpg
bjuder pÄ en baksida.

Strapcode har ruskigt bra lÀnkar, visst de kostar runt pengen du nÀmnde men de lyfter klockan till nya höjder.
Sorry om jag begick nÄgot fel hÀr nu.
 
Senast Àndrad:

Andreasgust2

Breitling
Cool! Har sjÀlv spanat pÄ den dÀr tavlan men var osÀker pÄ om den skulle funka med svart chapter, det gör den ju helt klar!

Den blev lite "mishmashig" sÄ hÀr i efterhand.
Men keramisk bezel, ny rejÀl lÀnk och domed saphire gör att klockan kÀnns som den vore 10 ggr sÄ dyr.
KÀnslan gör allt!
Jag har redan planer pÄ en ny mod. Denna skall min son fÄ.
 

Krabbeluring

Cartier
IMG_2317.JPG



Seiko SRP = bÀsta smÄbarnsförÀlderklocka.

* I sömndrucket tillstÄnd slÄ klockan mot allt pÄ vÀgen för att byta blöja utan att oroa sig.
* Bada och plaska i oÀndlighet.
* Den överlever högtryckstvĂ€tt om det kommer bajs ÖVERALLT.
* NÀr lillan blir lite större kan hon ta den och banka mot allt, och det blir bara lite snygg patina.
 
Topp