Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser kanon ut, är gummit original?Provar nytt gummi
Jag tycker också att det blev riktigt bra. Har provat en del olika band men det här är klart det snyggaste och skönaste jag har testat hittills. Det är original och sitter bla på SRPD71K2Ser kanon ut, är gummit original?
Köpte min hos Ad (butik i Sverige). Känns som alla som säljer Seiko har alla modeller typVart har ni inhandlat era? Fyller 25 snart och har börja fundera lite på srpd71 dom växer ju ba mer och mer på en, såg det fanns på jomashop till shysst pris men nu var dom slut sålda
Snyggt! Släng på ett dalp så är den fulländadÄr inte helt övertygad... men ska ge den mer tid så får vi se
Snyggt! Släng på ett dalp så är den fulländad
Vad är det för länk du har på?Jag är riktigt nöjd med min, -1 sek / dygn hittills och näästan perfekt centrerad markering på vridringen
Det är ett MILTAT Super-J Louis, lagom rassligtVad är det för länk du har på?
Om du ska kunna byta länkar också så är det F som gäller, annars funkar båda.Tänkte köpa verktyg till Seikon, spelar det någon roll på Bergeon 6767-F & 6767-S ? Kommer bara använda för att byta band.
Köpte den gröna och är helnöjd, har tidigare haft sammanlagt 4 SKX007J men aldrig klickat med dem pga tråkighet och 7S-verkets frånvaro av wind/hack. Grönt är skönt, liksom. Bytte ut länken (som är helt ok) mot svart rocka. Är mycket nöjd.Funderar på att klicka hem en Seiko 5 som får agera sommarbeater men kan verkligen inte bestämma mig för vilken färg, för många alternativ helt enkelt
Velar mest mellan dessa 3:
ni som ägt/äger en, hur resonerade ni?
Också haft några st Skx, både 007 och 009.. Tänkte köpa en 009 nu igen men Skx verkar svårare att hitta numera och dem man hittar kostar 4-5000kr vilket känns orimligt enligt mig.Köpte den gröna och är helnöjd, har tidigare haft sammanlagt 4 SKX007J men aldrig klickat med dem pga tråkighet och 7S-verkets frånvaro av wind/hack. Grönt är skönt, liksom. Bytte ut länken (som är helt ok) mot svart rocka. Är mycket nöjd.
Fint band, var har du köpt det?Köpte den gröna och är helnöjd, har tidigare haft sammanlagt 4 SKX007J men aldrig klickat med dem pga tråkighet och 7S-verkets frånvaro av wind/hack. Grönt är skönt, liksom. Bytte ut länken (som är helt ok) mot svart rocka. Är mycket nöjd.
Bangkok Bootery i MBK.Fint band, var har du köpt det?
Ser bra ut! Vad är det för länk?Lyckades få på länkjäveln tillslut. Fick fila lite på ett bandstift och strul med en skruv men skam den som ger sig.
Tackar! Det är sådan här :Ser bra ut! Vad är det för länk?