• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din Seiko 5 sports!

Chuck

Patek
2-Faktor
gör sig bäst i solen :)
F8DEC981-9588-4E85-8FA6-D2907DDFAFF9.jpeg
 

Acos

Audemars
Vart har ni inhandlat era? Fyller 25 snart och har börja fundera lite på srpd71 dom växer ju ba mer och mer på en, såg det fanns på jomashop till shysst pris men nu var dom slut sålda
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Vart har ni inhandlat era? Fyller 25 snart och har börja fundera lite på srpd71 dom växer ju ba mer och mer på en, såg det fanns på jomashop till shysst pris men nu var dom slut sålda
Köpte min hos Ad (butik i Sverige). Känns som alla som säljer Seiko har alla modeller typ
 

STC

Breitling
Tänkte köpa verktyg till Seikon, spelar det någon roll på Bergeon 6767-F & 6767-S ? Kommer bara använda för att byta band.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Funderar på att klicka hem en Seiko 5 som får agera sommarbeater men kan verkligen inte bestämma mig för vilken färg, för många alternativ helt enkelt :D
Velar mest mellan dessa 3:
srpd63k1.jpg

srpd53k1.jpg
srpd59k1.jpg


ni som ägt/äger en, hur resonerade ni?
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Funderar på att klicka hem en Seiko 5 som får agera sommarbeater men kan verkligen inte bestämma mig för vilken färg, för många alternativ helt enkelt :D
Velar mest mellan dessa 3:
srpd63k1.jpg

srpd53k1.jpg
srpd59k1.jpg


ni som ägt/äger en, hur resonerade ni?
Köpte den gröna och är helnöjd, har tidigare haft sammanlagt 4 SKX007J men aldrig klickat med dem pga tråkighet och 7S-verkets frånvaro av wind/hack. Grönt är skönt, liksom. Bytte ut länken (som är helt ok) mot svart rocka. Är mycket nöjd.

42B760B3-5360-4869-9F93-2BF10D70A3B6.jpeg
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Köpte den gröna och är helnöjd, har tidigare haft sammanlagt 4 SKX007J men aldrig klickat med dem pga tråkighet och 7S-verkets frånvaro av wind/hack. Grönt är skönt, liksom. Bytte ut länken (som är helt ok) mot svart rocka. Är mycket nöjd.

42B760B3-5360-4869-9F93-2BF10D70A3B6.jpeg
Också haft några st Skx, både 007 och 009.. Tänkte köpa en 009 nu igen men Skx verkar svårare att hitta numera och dem man hittar kostar 4-5000kr vilket känns orimligt enligt mig.
5an däremot finns ju överallt för typ 2500kr (och har dessutom oyster,vilket jag föredrar) så tänkte ge den en chans :)

Lutar faktiskt mest åt den gröna,alternativt Pepsin..
 

hooods

Panerai
2-Faktor
Har köpt en strapcode länk med böjda bandstift till min SRPD73K1. Satt väl i ca 30min igår innan jag lackade ur och slutade försöka få på den. Någon som har erfarenheter eller tips?
 
Topp