Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mkt roliga moddar. Vilka har du kvar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Några nya jag byggt![]()
Dom flesta har varit byggda på beställning, den enda som är kvar är skx Doxa moddenMkt roliga moddar. Vilka har du kvar?
Har du någonsin gjort en turtle doxa? Tycker dom jag sett varit jäkligt lyckade .Dom flesta har varit byggda på beställning, den enda som är kvar är skx Doxa modden
Tyvärr bara denna, sitter helt nytt nh36 i denHar du någonsin gjort en turtle doxa? Tycker dom jag sett varit jäkligt lyckade .
Mkt nice!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyvärr bara denna, sitter helt nytt nh36 i den
Snyggt! Väntar fortfarande på min. Har legat hos postnord över en månad nu...![]()
Efter att ha varit på väg lite väl länge med posten kom äntligen lillskxen igår. Böt från en 007a och första intrycket var jävlar vad liten den är, och jag som brukar förespråka små klockor, ska jag få äta upp min hatt?
Men idag känns det betydligt bättre. Riktigt trevlig sak!
Behöver nog en länk så där blir lite mer stål. Nato är suboptimalt då det bygger på höjden vilket det redan finns gott om. Typ identisk med storebror. Höjden förstärker nog dessutom bristen på diameter.
Trevlig stronk!
Du citerar fel
Va ju såklart denhär jag skulle citera haha fortfarande nyfiken på om den är till salu haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyvärr bara denna, sitter helt nytt nh36 i den
Snabba ryck ibland hahaDu citerar fel![]()
Jag önskar att jag besatt denna fantastiska kunskap.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Några nya jag byggt![]()
Yes den är till salu, ligger på blocketVa ju såklart denhär jag skulle citera haha fortfarande nyfiken på om den är till salu haha