• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Efter 1v med grävning för hand, paddning, bubbat ett par ton murblock och lite förvaring i fickan tillsammans med stenmjölen (hamnar precis överallt) så har detta för evigt blivit min byggarklocka :)
Den lyckades också hänga med i tvättmaskinen och fortsätter ticka på.
PS. Insertet var lite fadat innan men resten har jag lyckats med alldeles själv :D
A9D5A510-56F5-47D7-B568-0F32E791550C.png

E7D6117A-0014-4C0F-AD98-6A26184509B9.jpeg

Efter att ha varit på väg lite väl länge med posten kom äntligen lillskxen igår. Böt från en 007a och första intrycket var jävlar vad liten den är, och jag som brukar förespråka små klockor, ska jag få äta upp min hatt?
Men idag känns det betydligt bättre. Riktigt trevlig sak!
Behöver nog en länk så där blir lite mer stål. Nato är suboptimalt då det bygger på höjden vilket det redan finns gott om. Typ identisk med storebror. Höjden förstärker nog dessutom bristen på diameter.

E7D6117A-0014-4C0F-AD98-6A26184509B9.jpeg

Efter att ha varit på väg lite väl länge med posten kom äntligen lillskxen igår. Böt från en 007a och första intrycket var jävlar vad liten den är, och jag som brukar förespråka små klockor, ska jag få äta upp min hatt?
Men idag känns det betydligt bättre. Riktigt trevlig sak!
Behöver nog en länk så där blir lite mer stål. Nato är suboptimalt då det bygger på höjden vilket det redan finns gott om. Typ identisk med storebror. Höjden förstärker nog dessutom bristen på diameter.
Snyggt! Väntar fortfarande på min. Har legat hos postnord över en månad nu...

• Like
Reactions: POO
Tillbaka
Topp