Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Singulars naton är toppen! Mjuka, bekväma och billiga.Nån som kan tipsa om ett fint Nato/Zulu till 007? Svart eller grönt! Läder är också intressant
Vilket snyggt band! Passade superbra, vad är det för något?
Crafter blue! Riktigt bra.Vilket snyggt band! Passade superbra, vad är det för något?
Relativt dåligt så jag har slutat hålla koll :/ med inom minuten per dag iallafall.Ni som har en SKX007, hur bra håller era klockor tiden? Min håller tiden sådär, saktar sig cirka 15/s varje dag.
Tack, ska kolla på ett sådantCrafter blue! Riktigt bra.
Läste att toleransen är +40s/-25 per dag så min håller sig inom det i alla fall. Jaja, blir la att ställa fram den lite då och dåRelativt dåligt så jag har slutat hålla koll :/ med inom minuten per dag iallafall.
Fin klocka och fint Nato. Var har du köpt det?Sommar, sol och skx på nato
Leve kalibreringsfredagen (varje fredag)Läste att toleransen är +40s/-25 per dag så min håller sig inom det i alla fall. Jaja, blir la att ställa fram den lite då och då
Den är ju klart godkänd om man kollar till vad den bör ligga inom men det är mycket tur som gäller om man inte låter någon justera in verket. Jag är ganska bitter emot 7s26 verken så jag kanske är lite gnälligLäste att toleransen är +40s/-25 per dag så min håller sig inom det i alla fall. Jaja, blir la att ställa fram den lite då och då
15s för en SKX är helt okej!Ni som har en SKX007, hur bra håller era klockor tiden? Min håller tiden sådär, saktar sig cirka 15/s varje dag.
Singular straps tror jag det varFin klocka och fint Nato. Var har du köpt det?
Så jäkla snygg! Hur fick du tag på tavlan, fick lov att köpa SRP:n separat?Att modda Seikos är skitroligt Samma klocka som jag visat tidigare fast här med en 007 insert.
Man behöver inte göra stora ingrepp på en SKX för att göra dom ännu grymmare!
Här har jag enbart byta tavla (SRPC49 aka Ninja Turtle) samt ”patinerat” lumen på visarna (kaffe och en snabbis i ugnen).