larsbeg
Silver
Den är bra ... men något nytt livar ju alltid uppDen är bra. Ibland blir jag sugen på nytt och Ibland tänker jag...den är bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är bra ... men något nytt livar ju alltid uppDen är bra. Ibland blir jag sugen på nytt och Ibland tänker jag...den är bra
Den är bra ... men något nytt livar ju alltid upp
Absolut, hade både 007 & 009, sålde båda och har nu återköpt 007. (har redan en Padi så därav ingen 009). Tycker att det jädrans massa klocka för pengen.Eller hur! Men det känns som detta skulle bli en klocka som återkommer och återkommer?
Självklart ska du ha en Turtle också, det är ju en helt annan klocka! Jag har några av båda dessutom...Hittade ett silikon hemma som jag glömt jag hade. Skx är ju mysigt ändå sugen på en turtle också, visst är dom tillräckligt olika för att få samexistera i klocklådan?
Släng på ett oyster, gör sig riktigt bra på skx’arna. Har slängt på badbyxor (gummi) på min 007’a så tyvärr ingen bild.Har kört skx på nato i ett år nu. Känns som det är dags att testa länk eller är det onödigt?
Antar att det är strapcodes oyster som gäller?Släng på ett oyster, gör sig riktigt bra på skx’arna. Har slängt på badbyxor (gummi) på min 007’a så tyvärr ingen bild.
Jag har ett strapcode (3D-oyster tror jag det heter) och tycker att det sitter som en smäck. Viklåset kan till en början uppfattas som lite klumpigt om man är vad vid ”finlänkar” men man kommer snabbt förbi detAntar att det är strapcodes oyster som gäller?
Jag skulle gissa på att det är som du sagt j och k skillnad men vet inte.Tjena folket! Har en fråga.
Av en händelse har jag två z-22 band som kommit med skx007. Båda är lagom ”mjuka” och fina men har en liten skillnad.
Finns z-22 i båda dessa utföranden eller är en after market? Eller görs det olika band till den japanska marknaden kontra resten?
Tacksam för all hjälp jag kan få.
Och eftersom det är en tråd för skx så kommer här...
Välkommen i klubbenDå har man skaffat sig inkörsporten till tyngre klockberoende. Extremt nöjd än så länge. Gummit åkte av, Zulu och Nato åkte på:
Planen är att få på orange Plongeurvisare så småningom, tror det kommer passa bra med just ovanstående nato.
Har kört skx på nato i ett år nu. Känns som det är dags att testa länk eller är det onödigt?
Kort svar. Ja!Är sugen på att byta till jubilee på min skx, köpte ett Seiko, men överväger att köpa ett från strapcode istället. Är det mycket bättre/värt det?
Har haft både jubileen och oyster från strapcodes och skulle inte tänka tanken att köpa nått annat.Är sugen på att byta till jubilee på min skx, köpte ett Seiko, men överväger att köpa ett från strapcode istället. Är det mycket bättre/värt det?
Tjena folket! Har en fråga.
Av en händelse har jag två z-22 band som kommit med skx007. Båda är lagom ”mjuka” och fina men har en liten skillnad.
Finns z-22 i båda dessa utföranden eller är en after market? Eller görs det olika band till den japanska marknaden kontra resten?
Tacksam för all hjälp jag kan få.